رئیس پلیس فتا فارس از دستگیری عامل کلاهبردارى از گردشگران با شگرد اجاره خانه و ویلا در یکی از سایت‌های آگهی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ 16 July 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ حشمت سلیمانی گفت: در پى مراجعه مردی جوان و با در دست داشتن مرجوعه قضايى به این پليس درخواست رسيدگى به شكوائيه خود مبنى بر كلاهبردارى فردی ناشناس از طریق درج آگهی دروغین، پيگيرى موضوع در دستور كار كارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

او گفت: شاکی بیان داشت که در یکی از سایت‌های آگهی محور، یک آگهی تحت عنوان "اجاره خانه مبله و ویلا در یکی از جزایر جنوبی کشور" برخورد کرده و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده وی مبلغ ۳۳ میلیون ریال وجه بعنوان بیعانه از شاکی درخواست می‌کند و پس از دریافت وجه؛ دیگر جوابگو پیام‌ها و تماس‌های تلفنی متقاضی نبوده است.

این مقام سایبری گفت: با اقدامات فنی، فرد مورد نظر مورد شناسایی و در یکی از محلات شیراز دستگیر شد.

به گفته سرهنگ سلیمانی، متهم تاکنون مبلغ دو میلیارد ریال از ۱۰ شاکی کلاهبرداری کرده است.

او گفت: این فرد کلاهبردار در اظهارات خود هدف از این کار را کسب درآمد بیان داشت و در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که برخی از شهروندان به واسطه طمع ورزی و از روی اعتماد نابجا، اقدام به واریز وجه بعنوان سرمایه گذاری می‌کردند.

این مقام انتظامی گفت: شهروندان باید پس از رویت کالا یا خدمات و احراز هویت هر یک از طرفین معامله هرگونه تبادل وجهى را به صورت رو در رو و پس از اتمام کار یا خدمات انجام دهند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار