کد خبر: ۱۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۱ 05 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از ایرنا،محمدرضا کارگر مدیر کل امور موزه های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشوردردیدار با مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: موزه ملی مدرسه، مکانی فرهنگی خواهد بود و راه اندازی آن، گامی اساسی در راستای حفظ هویت فرهنگی و آموزشی منطقه و استان است.

وی اضافه کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از راه اندازی این موزه تخصصی حمایت می کند و سعی دارد تا همکاری لازم را در این خصوص انجام دهد.

فریدون سید مصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: در صدد هستیم با راه اندازی موزه در دبستان 22 بهمن ارومیه گامی در راستای حفظ و انتقال فرهنگ استان به نسل آینده برداریم.

در ادامه مدیر کل امور موزه های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به همراه مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از مدرسه 22 بهمن ارومیه که قرار است به عنوان اولین موزه ملی مدرسه کشور راه اندازی شود، بازدید کردند.

مدرسه 22 بهمن ارومیه سالهاست مقرر شده تا به عنوان موزه معلم و راه اندازی شود ولی عملیات راه اندازی این موزه مدرسه به کندی پیش می رود و در های این مکان که قرار بوده به موزه تبدیل شود، همچنان به روی علاقه مندان به میراث فرهنگی بسته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار