نماینده شیراز و زرقان در مجلس گفت: بافت تاریخی شیراز نمادی از معماری اصیل ایرانی اسلامی است که برای احیای این بافت باید همه دستگاه‌ها کمک کنند.
کد خبر: ۱۰۵۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶ 21 July 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: ابراهیم عزیزی در دیدار با اهالی محله لب آب در مسجد آقا لر واقع در بافت تاریخی شیراز با تاکید بر احیای این بافت گفت: بافت تاریخی شیراز نمادی از معماری اصیل ایرانی اسلامی است.

او گفت: در ادای نام این بافت گاهی دچار اشتباه شده و می گوییم بافت قدیم در حالی که باید گفت بافت تاریخی افتخار آفرین شهر شیراز که معماری اصیل ایرانی اسلامی در آن کاملا مشهود است.

او ضمن قدردانی از مدیران شهرداری وقت که برای احیای این بافت اقدامات زیبا و اثرگذاری انجام داده اند، گفت: در ادامه مسیر سایر دستگاهها نیز با هم افزایی این کار را دنبال کنند.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز تنی چند از مدیران را به این بافت آوردیم تا از نزدیک مشکلات محل را دنبال کنیم و در ادامه نیز پیگیری خواهیم کرد.

عزیزی گفت: در بحث امنیت محل نیز از برادران نیروی انتظامی انتظار داریم قاطعانه با مخلان امنیت برخورد کنند تا ساکنان خوب این بافت با خیال راحت در آن سکنی گزینند.

لازم به ذکر است در این دیدار مدیران مخابرات، برق، آبفا و نیروی انتظامی عزیزی را همراهی می کردند و هر کدام جداگانه مسائل و مشکلات مردم محل را پاسخگو بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار