حجت‌الاسلام «زارع» در ادامه تغییر مدیران ناکارآمد را مهمترین مطالبه مردم بوانات دانست و افزود: مسوولین باید در این زمینه مماشات نکنند.
کد خبر: ۱۰۵۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 23 July 2022

تابناک فارس به نقل از دفاع پرس: حجت‌الاسلام والمسلمین «علی‌مدد زارع» امام جمعه شهرستان بوانات در خطبه‌های این هفته نماز دشمن‌شکن جمعه بوانات اظهار داشت: مطالبه‌‌گری مشکلات مردم تکلیفی شرعی بر گردن ائمه جمعه است که البته در شهر بوانات تا جای ممکن تلاش شده از این تریبون برای بیان مشکلات مردم استفاده شود.

حجت الاسلام زارع گفت: نماز جمعه علاوه بر اینکه محلی برای اقامه عدل و دعوت به تقوی الهی و برپایی عبادات بوده از قدیم محلی برای روشنگری و تبیین و بیان مشکلات مردم و مطالبه‌گری و پیگیری آنها تا رسیدن به نتیجه بوده است.

امام جمعه بوانات با اشاره به عمده‌ترین مشکلات و مسایل این شهر به وِیژه در حوزه اقتصادی و عمرانی خاطرنشان کرد: جز مسایل عمرانی و مواصلاتی، خشک شدن قناتها و تنش آبی به ویژه در مزایجان مهمترین مساله این شهر است که باید راهکاری برای آن اندیشیده شود قبل از اینکه به فاجعه منجر شود.

وی در ادامه تغییر مدیران ناکارآمد را مهمترین مطالبه مردم بوانات دانست و افزود: مسوولین باید در این زمینه مماشات نکنند.

زارع افزود: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان یکی از ابعاد امنیت روانی دیگر مساله مهم این شهر است و باید با کسانی که به عمد و با لجبازی امنیت روانی مردم را به خطر می‌اندازند برخورد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار