مسوول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام:
مسوول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: سه موسسه قرآنی این استان در اجرای طرح ملی تلاوت کلام وحی با عنوان شباب الرضا (ع) مشارکت دارند.
کد خبر: ۱۰۵۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰ 27 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ عظیم ایدی اظهار داشت: این موسسه ها در شهرستان های دهلران و ایلام فعالیت داشته و به عنوان مجری این طرح با این اداره کل مشارکت خواهند داشت.

وی افزود: جامعه هدف اجرای این طرح که با نگاه ویژه به نوجوانان و جوانان مناطق مرزی بوده، گروه سنی هشت تا ۱۵ سال است که با ثبت نام در طرح آموزش های قرائت، مفاهیم و حفظ قرآن کریم را زیر نظر مربیان مربوطه فرا خواهند گرفت.

مسوول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام ضمن دعوت برای شرکت در این طرح تاکید کرد: علاقه مندان می توانند تا پایان مردادماه با مراجعه به سایت ملی تلاوت به نشانی melitelavat.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

به گفته ایدی، زمان آموزش فراگیران در هر ترم این طرح به مدت سه ماه بوده و شرکت کنندگان آموزش های لازم را در رشته های مورد نظر فرا خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: این طرح با هدف شناسایی استعدادهای قرآنی در راستای منویات مقام معظم رهبری در تربیت قاریان قرآن کریم با حمایت و نظارت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آستان قدس رضوی اجرا می شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار