نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: مردم با مسئولان برای مهار کامل سیل و پیشگیری از خسارت و حوادث در سطح استان همکاری لازم داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۵۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷ 29 July 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد با بیان اینکه بارندگی و سیل روزهای اخیر در استان بی‌سابقه است از تلاش مسئولان تشکر کرد و افزود: مردم باید همچنان با رعایت نکات ایمنی و مقررات در پیشگیری از حوادث احتمالی اقدام کنند.

وی اظها کرد: همکاری مردم با مسئولان و تلاش مدیران عضو ستاد مدیریت بحران در استان برای انجام وظایف در ارتباط با سیل اخیر خوب بوده و قطعا باید همه نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

امام‌جمعه یزد به فرا رسیدن ماه محرم حسینی و ایام عزاداری و سوگواری خامس آل عبا (ع) اشاره کرد و گفت: باید ذاکران، سخنرانان و مداحان از مطالب موثق و مفید برای این ایام استفاده کنند.

ناصری بیان کرد: داشتن تولید محتوای مناسب به خصوص در مداحی‌ها و سخنرانی‌ها باید خیلی دقیق به خصوص به فلسفه نهضت امام‌حسین (ع) که همان اجرای امر به معروف و نهی از منکر است پرداخته شود.

امام‌جمعه یزد در ادامه به اهمیت برگزاری نمازهای جمعه اشاره کرد و گفت: این آیین عبادی سیاسی باید با همکاری مردم و مسئولان در تمامی مناطق استان شایسته اقامه شود.

ناصری بیان کرد: حضور گسترده مردم در نمازهای جمعه یکی از برکات عظیم نظام و انقلاب مقدس اسلامی است و همه هر هفته باشکوه در آن شرکت کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار