استاندار فارس با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم توجه به جهاد تبیین و حرکت در میدان تبیین بیان کرد: همه ما وظیفه داریم که در جهت روشنگری و آگاهی بخشی به افکار عمومی گام برداریم و در مقابل سوء استفاده دشمنان و هرگونه سیاه نمایی از جانب آنها مانع ایجاد کنیم.
کد خبر: ۱۰۶۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷ 15 August 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: دکتر محمد هادی ایمانیه افزود: فرهنگ بزرگنمایی نباید در استان و در بین مسئولان وجود داشته باشد و اگر رسانه‌ها کوچکترین آثاری از آن دیدند با آن مقابله کنند.
وی، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم توجه به جهاد تبیین و حرکت در میدان تبیین بیان کرد: همه ما وظیفه داریم که در جهت روشنگری و آگاهی بخشی به افکار عمومی گام برداریم و در مقابل سوء استفاده دشمنان و هرگونه سیاه نمایی از جانب آنها مانع ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: باید با شفاف سازی، اطلاع رسانی صحیح و بیان خدمات و اقدامات انجام شده مردم را در جریان کارهای صورت گرفته قرار دهیم.
استاندار فارس اظهار داشت: بیان دستاوردهای نظام و اقدامات دولت منجر به ایجاد امید در بین مردم و جامعه می شود و مردم نسبت به آینده کشور امیدوارتر خواهند شد.
ایمانیه افزود: بی تفاوتی مسئولان در بیان اقدامات انجام شده می تواند موجب ایجاد ناامیدی به ویژه در میان نسل جوان جامعه شود و آنها را به سمت مهاجرت از کشور، خشونت و افسردگی، گوشه گیری و بی تفاوتی نسبت به سرنوشت خود و کشور سوق دهد.
او ادامه داد: جهاد تبیین و توجه به آن راهکار مناسبی است که می‌تواند از بروز این مشکلات در میان نسل جوان جلوگیری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار