رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس مراحل اخذ و یا تمدید گذرنامه زائران اربعین حسینی را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۶۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ 18 August 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سرهنگ مهدی افشین‌فر گفت: با توجه به رشد چند برابری درخواست گذرنامه نسبت به سال‌های گذشته و افزایش ترافیک کاری، زائران از موکول کردن اخذ یا تمدید گذرنامه به روز‌های آخر منتهی به اربعین حسینی خودداری کنند.
وی با اشاره به راه اندازی نرم افزار "پلیس من"، افزود: متقاضیان گذرنامه برای پیگیری اخذ گذرنامه و آگاهی از مراحل صدور و دریافت بارکد پستی نسبت به نصب نرم افزار مذکور اقدام کنند.
رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: زائران برای پرداخت عوارض خروج از کشور با ورود به نرم افزار مورد نظر و با انتخاب نوع سفر هوایی یا زمینی، می‌توانند نسبت به پرداخت عوارض اقدام کنند.
افشین‌فر گفت: با توجه به دستورالعمل جدید پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا، متقاضیان برای دریافت گذرنامه ملزم به احراز هویت و ارائه عکس بیومتریک هستند و تمامی مراحل یاد شده در دفاتر پلیس ۱۰+ انجام می‌شود.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت فرماندهی انتظامی فارس گفت: شهروندان در صورت فقدان گذرنامه و برای جلوگیری از سوء استفاده از مدارک مسافرتی خود سریعا از طریق نرم افزار پلیس من نسبت به ثبت فقدان اقدام کنند.

کپی لینک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار