مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع) ایلام:
مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع) ایلام گفت: کار ثبت نام طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع) تا ۱۰ شهریور ماه سال جاری در این استان تمدید شده است.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ 21 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ فریبا محمدی بیان داشت: با تمدید ثبت نام یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع) در ایلام، نوجوانان و جوانان علاقمند فرصت خواهند داشت تا مراحل ثبت نام را کامل کنند.

وی از استقبال قشر جوان و نوجوان دختر و پسر از این طرح خبر داد و از همه نوجوانان و جوانان ساکن در مناطق شهری و روستایی خواست ثبت نام اولیه این طرح ملی را انجام دهند.

مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم در ایلام ابراز امیداوری کرد: قاریانی از استان ایلام به مراحل نیمه نهایی و نهایی راه پیدا کنند.

محمدی یادآور شد: طرح ملی تلاوت قرآن کریم در ایلام به دنبال شناسایی و کشف نخبگان حوزه علوم قرانی و قاریان است.

وی اضافه کرد: یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قران کریم شباب الرضا(ع) امسال به ۲ صورت حضوری و مجازی برگزار می شود و علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند از طریق تارنمای  melitelavat.ir اقدام کنند.

محمدی ادامه داد: طرح آموزش به صورت تقلیدی از قاریان برجسته انجام می گیرد،  پس از ثبت نام، تا پایان شهریور ماه ۱۲ جلسه آموزشی شامل  جلسات وبیناری، جلسه برای خانواده ها، جلسات توجیهی و جلسات با حضور استاد، برگزار می شود.

به گفته محمدی قرآن آموز پس از شرکت در این کلاس ها و اتمام دوره، در آزمون های پایان دوره جهت سنجش برای حضور در دوره مقدماتی، شرکت می کند.

وی در مورد هدف این هم توضیح داد: کشف و پرورش استعدادهای قرآنی از اهداف این طرح است که در صورت قبولی قرآن آموز در آزمون ها، به عنوان فراگیر "سطح یک" در موسسه قرآنی مجری طرح در استان پذیرش می شود.

وی اظهار داشت: باتوجه به برگزاری طرح به صورت مجازی، امکان ثبت نام و مشارکت علاقمندان و قاریان وجود دارد.

محمدی تاکید کرد: باید برای جذب حداکثری نوجوانان، از ظرفیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد، پایگاه های بسیج، مساجد محلات، خادمیاران رضوی، ائمه جمعه شهرستان ها و ائمه جماعات بهره گرفت.

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار