به مناسبت هفته دولت بیش از ۷۰۰ طرح در فارس به بهره برداری می رسد
کد خبر: ۱۰۶۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶ 22 August 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون عمرانی استانداری فارس در جلسه شورای اداری استان گفت: این طرح ها که عمدتا عمرانی هستند در زمینه آب رسانی ، برق رسانی،اموزش،ورزش و جوانان و سایر حوزه های خدماتی است .
رضایی گفت : همزمان با بهره برداری از این طرح ها در هفته دولت بیش از ۷۵ طرح با اعتبار ۵هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان هم کلنگ زنی می شود.
استاندار فارس هم ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را یکی از مقاطع بسیار مهم در موضوع جهاد تبیین در فارسکرد و گفت: باید مسئولان در این هفته تلاش های یک سال گذشته را به طور واقعی و تمام و کمال به مردم ارائه دهند تا امید در جامعه جاری شود .
سلیمانیه بر اتمام پروژه های عمرانی تاکید کردو گفت : باید طرح هایی در این هفته به بهره برداری برسد که تکمیل و قابل بهره برداری باشد.
وی در خصوص کلنگ زنی ها هم تاکید کرد: طرح هایی کلنگ زنی شود که اعتبارات آن مشخص و تامین شده باشد.
وی بر اهتمام مسوولان دستگاه های اجرایی و فرمانداران برای تکمیل طرح هایی که سالهاست به دلیل اختلافات دستگاهی متوقف مانده نیز تاکید کرد و گفت باید پروژه های مزمن شده و نیمه تمام با همدلی دستگاههای محل اختلاف تکمیل شود.
اتمام ساماندهی معتادان متجاهر تا پایان شهریور، صیانت از جمعیت، حفظ دستاوردهای فارس در عفاف و حجاب، مقابله با گران فروشی، نظارت دراجرای مصوبات قانونی حوزه مسکن و اجاره بها، احیای مساجد و نماز خانه های ادارات محلات و بین راهی و توجه به واکسیناسیون کرونا از دیگر تاکیدات استاندار فارس در جلسه شورای اداری استان بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار