معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس: پیروزی‌ها و غلبه بر دشمن با مقاومت و جهاد و قوی بودن ممکن است و امروز هیچ کشور و مدعی توان و یارای مقابله نظامی با ایران را ندارد.
کد خبر: ۱۰۶۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷ 20 August 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: اسماعیل محبی‌پور با اشاره به در پیش بودن هفته دولت تاکید کرد: فرمانداران هوشیار باشند که قیچی شدن هر روبان برای افتتاح یک پروژه باید به مثابه کامل بودن عملیات اجرایی و آماده بهره برداری شدن باشد.

وی با اشاره به پیش‌بینی بیش از ۷۰۰ طرح عمرانی در بخش‌های مختلف برای هفته دولت، اضافه کرد: همه این پروژه‌های عمرانی و اقدام‌ها و تحولات در حالی است که دولت همچنان با سخت‌ترین شرایط و تحریم‌ها و بدهی‌های انباشت شده از گذشته دست و پنجه نرم می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود آزادگان را از سرمایه‌های ارزشمند و افتخارات این نظام الهی دانست و ابراز داشت: هر وقت قوی بودیم دشمن مقابل ما زانو زده است.

وی یادآور شد: پیروزی‌ها و غلبه بر دشمن با مقاومت و جهاد و قوی بودن ممکن است و امروز هیچ کشور و مدعی توان و یارای مقابله نظامی با ایران را ندارد.

محبی پور گفت: ایران مقتدر و عزتمند امروز مدیون ایثارگری و مقاومت جانانه رزمندگان، شهدا و جانبازان و آزادگان سرافراز است و امروزه جمهوری اسلامی یک کشور مؤثر در عرصه مبادلات جهانی محسوب می‌شود.

معاون استاندار فارس یادآور شد: برخی‌ها که می‌گویند جمهوری اسلامی در ارتباط با شرق و کشورهای شرقی در حال امتیازدهی است ناشی از بی اطلاعی آنها است، چون ایران عزتمند امروزه خود تصمیم می‌گیرد که با کدام کشور منطقه‌ای و جهانی ارتباط برقرار کند و هرگاه هم اراده کند و خطایی از کشور مقابل ببیند روابط خود را قطع خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار