سحرخیز میزان اشتغال در بخش گردشگری شهرستان را به صورت مستقیم بیش از ٦٠٠٠نفر بیان داشتند و این میزان به صورت غیر مستقیم بیش از ٢٠٠٠٠نفر است و بخش زیادی از این فرصت نصیب افراد متخصص در حوزه گردشگری می شود
کد خبر: ۱۰۶۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶ 22 August 2022

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی.گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر به نقل از ریاست اداره سهم اشتغال در گردشگری شهرستان بسیار بالا و قابل قبول است و روز به روز نیز با ایجاد واحدهای جدید این سهم بیشتر و بیشتر می شود.

شهرهایی مثل رامسر بسیار کم هستند و با توجه به اینکه امروزه در دنیا نیز بیشترین اشتغال در حوزه گردشگری دیده می شود و روی این بخش سرمایه گذاری می شود می توانیم بگوییم دراین بخش رو به رشد و توسعه هستیم.

سحرخیز میزان اشتغال در بخش گردشگری شهرستان را به صورت مستقیم بیش از ٦٠٠٠نفر بیان داشتند و این میزان به صورت غیر مستقیم بیش از ٢٠٠٠٠نفر است و بخش زیادی از این فرصت نصیب افراد متخصص در حوزه گردشگری می شود.

ریاست اداره میراث فرهنگی شهر نمونه گردشگری رامسر اظهار داشتند آموز ش مهمترین رکن اشتغال در حوزه گردشگری است و این اداره با در اختیار داشتن مراکز آموزش گردشگری این فرصت را ایجاد کرده که آنهایی که علاقمند به اشتغال در این بخش هستند با آموزش های لازم به این عرصه ورود پیدا کنند.

سحرخیز همچنین میزان سرمایه گذاری و اخذ مجوز های لازم در ایجاد واحد های متنوع گردشگری شامل هتل ها و مرکز اقامتی .مراکز تفریحی و تفرجگاه ها را معادل١٥٠٠میلیارد تومان بیان داشت و خاطر نشان کردند در آینده نزدیک با شکوفایی بیشتر و افتتاح واحدهای جدید نیاز شهرستان به اشتغال در بخش گردشگری دوچندان می شود و این از مزایای شهر نمونه گردشگری رامسر است که این شهر را از دیگر شهرهای استان مازندران و کشور متمایز می کند.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار