کمیته اطلاع رسانی صداو سیمای مرکز همدان با توجه به بحران کمبود آب که از ۱۰ روز پیش تا کنون زندگی روزمره مردم را در این شهر مختل کرده است، کنار مردم حضور دارد.
کد خبر: ۱۰۶۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰ 27 August 2022

کمیته اطلاع رسانی صداو سیمای مرکز همدان با توجه به بحران کمبود آب که از ۱۰ روز پیش تا کنون زندگی روزمره مردم را در این شهر مختل کرده است، کنار مردم حضور دارد.


باه گزارش تابناک همدان، با توجه به تنش و محدود بودن منابع آبی در شهر همدان، برنامه زمانبندی مدیریت فشار و توزیع آب در مخازن و شبکه شهری اعلام، و تصمیم بر اجرای برنامه قطعی بلند مدت آب در این شهر شد.


در چنین شرایطی و از آغاز اعلام زمان بندی و قطعی مکرر آب، صدا و سیمای مرکز همدان با بسیج امکانات و تجهیزات برای اطلاع رسانی شفاف و گسترده به مردم ، عرصه را برای بیان و انعکاس مشکلات آنان و از سوی دیگر تدابیر دستگاههای اجرایی برای رفع این بحران، فراهم کرد.


با نمایان شدن بحران و تصمیم مسئولان بر سرعت بخشیدن به اجرای طرح آبرسانی به شهر همدان، صدا و سیمای مرکز همدان نیز، یک گروه برنامه ساز را برای به تصویر کشیدن لحظه ای عملیات اجرایی طرح ویژه انتقال آب از تالوار به همدان در منطقه بهرام آباد مستقر کرد؛ تا شهروندان از شبکه استانی به صورت زنده ، در جریان لحظه ای پیشرفت عملیات اجرایی طرح آبرسانی قرار گیرند.


فراهم سازی ارتباط زنده تلویزیونی استاندار همدان با بخشهای خبری 21 و 14 شبکه یک که از مهمترین بخشهای خبری کشوری است، از دیگر گامهایی است که برای انتقال اخبار به پایتخت و هیات دولت برداشته است .


رسانه استانی از آغاز بحران آب همدان در بخش معاونت سیما، خبر و صدا با تولید مجموع هزار و ٢١٠ دقیقه برنامه ، سخت ترین روزهای بی آبی مردم همدان راکنار آنان خواهد ماند و نقش رسانه ای خود را ایفا میکند.


این مرکز با تهیه گزارشهای روزانه و نفس گیر و اختصاص بخشهای خبری، گفتگوی ویژه و ارتباط های زنده تلفنی در مجموعه های خبری اصلی 18:30 و 21:30 دقیقه، دو بخش خبری ویژه تلویزیونی در ساعتهای 11:30 دقیقه و 16:30 دقیقه را نیز با هدف اطلاع رسانی بیشتر ، از تاریخ یکم مرداد به دو بخش خبری قبل افزوده است .


صدا و سیمای مرکز همدان با تداوم بسیج اطلاع رسانی شفاف به مردم، تا پایان طرح آبرسانی و رفع بحران در این شهر ، با اطلاع رسانی سریع، شفاف و زنده ، کنار مردم و مسئولان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار