مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل:
علی اسلامی گفت: با توجه به خسارات ناشی از سرما زدگی و خشکسالی امسال اعتبار تخصیص یافته در بخش کشاورزی، ایجاد سدهای زودبازده و معیشتی، اجرای طرح های آبیاری نوین تحت فشار، هدایت آب های سطحی و احداث دیوارهای حایل و سیل بند روستایی و شهری این شهرستان ها هزینه خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷ 05 October 2015
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: امسال بالاترین رقم اعتباری حوادث غیرمترقبه به شهرستان های خلخال و کوثر در جنوب این استان تخصیص یافته است.

به گزارش تابناک اردبیل، علی اسلامی روز دوشنبه در بازدید از پروژه های عمرانی اجرا شده از محل اعتبارات حوادث غیرمترقبه خلخال افزود: در سال جاری از مجموع 40 میلیارد ریال اعتبار تخصیصی 25 میلیارد ریال برای خلخال و 15 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های عمرانی شهرستان کوثر منظور شده است.

او گفت: با توجه به خسارات ناشی از سرما زدگی و خشکسالی امسال اعتبار تخصیص یافته در بخش کشاورزی، ایجاد سدهای زودبازده و معیشتی، اجرای طرح های آبیاری نوین تحت فشار، هدایت آب های سطحی و احداث دیوارهای حایل و سیل بند روستایی و شهری این شهرستان ها هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعتبار تخصیص یافته به شهرستان های خلخال و کوثر از محل اعتبارات جبران خسارت 110 میلیارد ریالی سال 91 در منطقه جنوب استان است اظهار کرد: 210 میلیارد ریال اعتبار پیشگیری از حوادث در سال جاری در حال توزیع در مرکز کشور است که به محض دریافت آن در استان این اعتبار نیز به تناسب نیاز شهرستان ها توزیع خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل همچنین در بازدید از پروژه های عمرانی روستاهای طولش و بفراجرد خلخال با تقدیر از تلاش دهیاران بخش مرکزی این شهرستان در عمران روستایی برای تکمیل پروژه های عمرانی این دو روستا دو میلیارد ریال اختصاص داد.

اسلامی اظهار کرد: با توجه به نیاز روستاهای استان برای تعبیه شیر آتش نشانی برای استفاده در مواقع آتش سوزی و بحران های به وجود آمده پس از پایان کار امکان سنجی در روستاهای استان طرح ایجاد و تعبیه شیر آتش نشانی در روستاهای بزرگ و پرجمعیت استان اجرا خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار