معاون قوه قضائیه:
معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه با اشاره به نیاز چهار میلیون مترمربعی به فضاهای فیزیکی قوه قضائیه در کشور، اظهار کرد: تنها نیمی از ساختمان‌های اداری دادگستری استان یزد از استانداردهای لازم برخوردار هستند.
کد خبر: ۱۰۶۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ 01 September 2022

«ابراهیم شاهرخیان» امروز پنجشنبه در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان یزد، در مراسم افتتاح فاز دوم ساختمان دادگستری مهریز، با اشاه به این که نیمی از ساختمان‌های اداری دادگستری در استان یزد دارای استاندارد هستند، همچنین اظهار کرد: ۵۰ درصد از پست‌های مصوب در دادگستری خالی مانده است.

وی با بیان این که مساحت زیربنایی ساختمان‌های قوه قضاییه دو میلیون متر مربع است، از نیاز چهار میلیون مترمربعی مساحت فضاهای فیزیکی در این بخش خبر داد.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه ابراز امیدواری کرد در تدوین برنامه هفتم اعتبارات مناسبی به قوه قضاییه اختصاص یابد تا در زمینه جذب و به کارگیری نیروی انسانی در بخش قضایی و اداری و تأمین تجهیزات اداری در برنامه ای پنج ساله به سطح قابل قبولی در سراسر کشور دست پیدا کنیم.

«مرتضی حدادزاده» رئیس دادگستری مهریز نیز با اشاره به اهمیت افتتاح فضای اداری جدید به مساحت ۷۰۰ متر مربع در دادگستری مهریز، تصریح کرد: امیدواریم به افتتاح و بهربرداری این فاز با نگاه ضرورت برای باغشهر تاریخی مهریز نه از جنبه رفاهی آن توجه شود.

این مسئول در پایان با بیان این‌ که فاز دوم ساختمان دادگستری مهریز با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، گفت:‌ با افتتاح این ساختمان به زودی شورای حل اختلاف مهریز نیز در این ساختمان مستقر خواهد شد.

ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام و بازدید از باغ جهانی پهلوانپور ار دیگر برنامه های معاون مالی ،پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه در سفر به مهریز بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار