تولیت آستان مقدس سید علاالدین حسین(ع) به اتفاقات شهرداری شیراز واکنش نشان داد و گفت: شأن شهر شیراز درخور این اتفاقات نبود، یک سال گذشت و تا بخواهد شهردار جدید هم جا بیفتد شش ماه دیگر می گذرد.
کد خبر: ۱۰۶۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ 03 September 2022

تابناک فارس به نقل از حوزه: حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در مدرسه علمیه صادقیه شیراز برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: نیروهای ولایی طریقه خدمت را از دو شهید عزیز دولت فرا گرفته اند، شهیدان رجایی و باهنر هر دو نماد اخلاص در دولت بودند.

وی در واکنش به هتک حرمت به خانواده شهید خادم صادق، افزود: در خصوص حادثه اخیر ضمن قدردانی از نیروی انتظامی و مجموعه قضائی در برخورد قاطع با این پرونده، این انتظار نسبت به شناسایی افرادی که عامدانه بی حجابی را رواج می دهند وجود دارد.

دبیر جامعه روحانیت شیراز تصریح کرد: اکثریت بانوانی که کم توجه به حجاب هستند تذکر را به راحتی می پذیرند، چراکه غالب آنان آگاهی ندارند، اما افرادی که می خواهند بی حجابی و بی بند و باری را رواج دهند باید بدانند که با آنان برخورد قاطع صورت خواهد گرفت. شناسایی آنان توسط دستگاه های انتظامی و امنیتی خیلی راحت امکان پذیر است و دستگیری دو نفر هتاک واقعه اخیر در کمتر از ٢٤ ساعت نشانه توان دستگاههای انتظامی می باشد ، البته نباید در خصوص شیراز سیاه نمایی کرد، اما یک چنین حادثه ای هم زیاد است،

وی در زمینه سگ گردانی نیز بیان کرد: برخی خانواده ها می خواهند در یک فضای سبز بنشینند، اما سگ گردانی و سگهای ولگرد اجازه نمی دهد مردم به راحتی بتوانند از فضای سبز پارکها استفاده ببرند، چون متأسفانه غالب این مکان ها آلوده بوده و از نظر بهداشتی مشکلات زیست محیطی دارد؛ امیدواریم مسئولان شهرداری نیز به این موضوع توجه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری به اتفاقات شهرداری شیراز نیز واکنش نشان داد و گفت: شأن شهر شیراز درخور این اتفاقات نبود، یک سال گذشت و تا بخواهد شهردار جدید شیراز هم جا بیفتد شش ماه دیگر می گذرد، از شورای شهر انتظار می رود که هرچه سریعتر شهرداری را که از هر نظر به صواب نزدیکتر است انتخاب نمایند، چون فرصتها یکی پس از دیگری از دست خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار