مدیرکل اداره پست استان ایلام اظهار داشت :از ابتدای ماه تاکنون بیش از ۸ هزار گذرنامه‌ در سراسر استان توزیع شده است.
کد خبر: ۱۰۶۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵ 08 September 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ صادق غلامی بیان کرد: در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، کارکنان شرکت ملی پست ایران در اقدامی بی نظیر و کم سابقه با تشکیل ستاد ویژه اربعین در قالب چندین موکب پستی خدمات رسان با اعزام جمعی از نیروهای اجرایی و خادمین افتخاری خود به صورت نظام مند، اقدامات و فعالیت های شایان توجهی به منظور تکریم از زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حد فاصل پایانه مرزی شهر مهران و شهرهای نجف و کربلا در قالب سرویس پست یافته جهت دریافت مدارک و اشیا گمشده زوار عتبات عالیات ارائه می دهد.

وی گفت : این شرکت در سنوات گذشته نیز در اقدامی کاملا معنوی، فرهنگی و خودجوش توسط مجموعه همکاران شبکه پستی، خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات را در دستور کار خود قرار داده بود.

غلامی مطرح کرد:  از ابتدای ماه تاکنون بیش از ۸ هزار گذرنامه‌ در سراسر استان توزیع شده است.

وی گفت : حمل نذورات هموطنان به موکب های حسینی، ارائه خدمت پست یافته در مسیر راهپیمایی اربعین، انتشار و اطلاع رسانی گسترده طرح چهل لبیک از روز عاشورا تا اربعین در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی انجام شده است.

غلامی  خاطرنشان کرد: : نذر پویش خدمت با حضور داوطلبانه و خودجوش همکاران شبکه پستی در پایگاههای خدمات رسانی و میزهای خدمت دایر شده در طول مسیر پیاده روی اربعین و اجرای طرح ویژه عاشقانه های حسینی از دیگر اقدامات مهم و قابل توجه شرکت ملی پست در همایش بزرگ اربعین حسینی امسال در کشور است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار