معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با توجه به فرا رسیدن زمان بازگشایی مدارس، لازم است خانواده‌ها واکسیناسیون کودکان خود بر علیه کرونا را جدی بگیرند و در سریع‌ترین زمان به نزدیک‌ترین مرکز واکسیناسیون کووید۱۹ مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۰۶۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ 08 September 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:  دکتر عباس رضائیان زاده در نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه، با اشاره به آغاز سفر زائران اربعین حسینی، بر دریافت نوبت یادآور واکسن کرونا و اهمیت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی زائران تاکید کرد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از زائران اربعین حسینی که مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت، فشار خون بالا و بیماری‌های قلبی و عروقی هستند نیز خواست تا پیش از عزیمت به سفر، با پزشک خود مشورت کنند.
او ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن زمان بازگشایی مدارس، لازم است خانواده‌ها واکسیناسیون کودکان خود بر علیه کرونا را جدی بگیرند و در سریع‌ترین زمان به نزدیک‌ترین مرکز واکسیناسیون کووید۱۹ مراجعه کنند.

دکتر رضائیان زاده با اعلام درصد جمعیت هدف واکسینه شده در هر نوبت واکسن کرونا در استان فارس افزود: در زمان حاضر تزریق نوبت‌های واکسن کرونا در فارس، به ترتیب به ۹۳ و ۹۸ صدم درصد در نوبت اول، ۸۸ و هشت صدم درصد در نوبت دوم، ۵۰ و شِش صدم درصد در نوبت سوم و ۴ درصد در نوبت چهارم رسیده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار