استاندار فارس با اشاره به تخلفات صورت گرفته در حاشیه شهر شیراز گفت: نیاز است که یک گروه بر تمام تخلفات در شیراز و حاشیه و روستاهای اطراف نظارت ثانویه کند.
کد خبر: ۱۰۶۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹ 14 September 2022

تابناک فارس به نقل از تسنیم: محمدهادی ایمانیه امروز در ستاد باز آفرینی شهری فارس با اشاره به تخلفاتی که در حوزه ساخت و سازهای حاشیه‌ای صورت می‌گیرد اظهارداشت: نیاز است که یک گروه بر تمام تخلفات در شیراز و حاشیه و روستاهای اطراف نظارت ثانویه کند چون تاکنون هر که کاری می‌خواسته، انجام داده است‌.

وی گفت: قرار این بود که 50 نفر از بسیج این نظارت ثانویه را انجام دهد بنابراین بسیج سازندگی این امر را پیگیری و گزارش را اعلام کند؛ کانالی اطراف روستاها زده شود و هر چه خارج از کانال احداث شود در مدت 3 روز تخریب شود. نباید اجازه دهیم تا سقف زده شود و بعد ورود کنیم.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه سازوکارهای قدیم تاکنون جواب نداده است افزود: ظرفیت‌های قبل کنار این گروه 50 نفره قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه باید همه کمک کنند که قانون اجرا شود، تصریح کرد: در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی پیشنهادات برای مصوبات و اجرایی شدن آن ارائه شود.

 

ایمانیه با بیان اینکه اعضای شرکت‌کننده باورشان باشد که بازآفرینی یک کار ارزشمند است، گفت: نگاه همه جانبه به بازآفرینی باشد و ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی در بافت‌های فرسوده و حاشیه‌ها لحاظ شود.

استاندار فارس افزود: 20 درصد از انبوه‌سازی‌ها در اطراف شهرها و بافت‌های فرسوده باشد همچنین برای سرعت در صدور پروانه در یک گروه 3 نفره وضعیت دیگر استان‌ها را بررسی کنند و 50 درصد تخفیف نیز در این جلسه مصوب شده است.

ایمانیه با بیان اینکه هر ماه یک جلسه تشکیل شود، افزود: تصویب اعتبارات محرومیت‌زدایی، پیشنهادات انبوه‌سازان و گزارش تشکیل گروه گشت در جلسه بعدی ستاد مطرح و بررسی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار