معاون هماهنگ کننده فرماندهی جمهوری اسلامی ایران؛
معاون هماهنگ کننده فرماندهی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امسال در فاصله کمتر از 2 ماه بیش از 2 میلیون و 500 هزار گذرنامه و برگ گذر ویژه اربعین صادر شده، صدور این تعداد گذرنامه در این مدت کم را رکوردی بی نظیر عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۶۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ 17 September 2022

به گزارش تابناک ایلام، سردار" محمد علی نوری نژاد" در حاشیه بازدید از بخش های مختلف فراجا مستقر در پایانه مرزی شهید حاج "قاسم سلیمانی" مهران اظهار کرد : امسال در فاصله کمتر از 2 ماه بیش از 2 میلیون و 500 هزار گذرنامه و برگ گذر ویژه اربعین صادر و تمدید شد که رکوردی بی نظیر محسوب می شود.

وی با بیان اینکه عشق به اباعبدالله الحسین (ع) از پشت میز کارکنان فراجا در ادارات مهاجرت و گذرنامه تا پایانه های مرزی مشهود می باشد، افزود: بحمد الله همه کارکنان فراجا ازمرکزتا مرزها همه در اجرای ماموریت خود خالصانه کار می کنند و همانطور که مشهود است، کارکنان فراجا در سخت ترین شرایط آب و هوایی به عشق اباعبدالله الحسین (ع) به مردم خدمت می کنند و بسیاری از این افراد ساعت ها خواب نداشتند تا مردم بتوانند در امنیت و آرامش و بدون مشکل خاصی از مرز عبور کرده و به سلامت به وطن بازگردند.

معاون هماهنگ کننده فراجا، ماموریت اربعین را مصداق بارز خدمت بی منت کارکنان انتظامی به مردم عنوان کرد و اظهار داشت: فضای معنوی خدمتگزاری در مرزهای شش گانه کشور الگوی بسیار خوبی است و همین شیوه را باید در کلانتری ها، پلیس های تخصصی و تمامی یگان ها و رده های انتظامی کشور پیاده سازی و عملیاتی کنیم.

سردار نوری نژاد، با بیان اینکه امسال هماهنگی بین رده های فراجا از مرکز تا پایانه های مرزی به بهترین نحو وجود دارد خاطر نشان کرد: بحمد الله با سامانه های هوشمندی که در اختیار فراجا قرار دارد تمام تدابیر فرماندهی به صورت دقیق اجرا شد و تا به امروز هیچ گونه مشکل و ناهماهنگی بین رده ها به وجود نیامد.

معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به بازدیدهای خود از رده های مختلف و نحوه خدمتگزاری به مردم توسط مجموعه های انتظامی به زائران گفت: در این بازدیدها، ضمن دیدار با زائران و گفت و گو با آنها ارزیابی دقیقی در خصوص فعالیت های بخش های مختلف فراجا و رضایتمندی زائران انجام شد و ان شاء الله پس از جمع بندی نقاط قوت و ضعف عملکرد خود برای بهترشدن شرایط در سال های بعد تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار