دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی: ارتباط چهره به چهره با مردم فرآیند خدمتگزاری را تسهیل می‌کند و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۷۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ 05 October 2022

به گزارش تابناک مرکزی ؛دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی در ملاقات مردمی افزود: مدیران دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی غیر دولتی، بانک‌ها و شهرداری‌ها و بخش‌های مختلف مرتبط با نظام اداری استان و کشور بر اساس رویکرد دولت سیزدهم باید ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم داشته‌ باشند.

وی ادامه داد: دسترسی مردم به مسئولان استانی استان مرکزی باید در حد امکان ساده باشد و مدیران افزایش رضایتمندی مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: در برخی موارد امکان دارد با یک تصمیم کلی بتوان تعداد زیادی از درخواست‌ها و مشکلات مردم به صورت یکپارچه تعیین و تکلیف و برطرف شود که این مهم افزایش رضایتمندی مردم را به همراه دارد.

مخلص الائمه با یادآوری برگزاری نشست با مدیران ارشد سازمان اوقاف کشور و مسئولان استانی استان مرکزی گفت: در این نشست موارد مختلفی مطرح و در برخی موارد مقرر شد یک حکم واحد صادر شود و تعداد زیادی از درخواست‌ها ذیل این واحد مورد رسیدگی قرار گیرد و بقیه به صورت موضوعی و خاص بررسی شوند.

وی یادآور شد: در ملاقات مردمی امروز تعدادی از درخواست‌های مردمی در حوزه تولید، تغییر کاربری، تعاونی مسکن، استخدامی و ارتقای شغلی مورد بررسی قرار گرفت و به خواسته متقاضیان پاسخ مثبت داده شد.

استاندار مرکزی گفت: مسئولان استانی این استان همواره در دسترس هستند و رسیدگی به مشکلات شهروندان تنها منوط به نشست‌ مسئولان با مردم نبوده و سامانه سامد به صورت ۲۴ ساعاته برای برای دریافت مشکلات و مسائل مردمی فعال است

مخلص الائمه اظهار داشت: در سفر ریاست جمهور به استان مرکزی ۶۰ تا ۷۰ هزار درخواست مردمی مورد رسیدگی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار