شهردار ایلام ؛
شهردار ایلام بیان داشت : به تازگی ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی مناطق حاشیه شهر ایلام و ۴۰ میلیارد تومان برای زیباسازی ۲ ورودی شهر ایلام اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۰۷۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ 07 October 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمدی اظهار داشت : شهرداری ایلام طبق نقشه راه در حال اجرایی کردن طرح‌ها است، بزرگترین معضل و مشکل شهرداری ایلام بدهی و مطالبات گذشته است، به عنوان مثال پیمانکار طرح پیاده روی طالقانی، طرح‌های زیرگذر هنوز طلب دارند.

وی گفت : استاندار ایلام برای تک تک پروژه‌های شهری در تهران رایزنی می‌کند، به طور مثال روز گذشته از وزیر راه و شهرسازی برای طرح میدان میوه و تره بار پیگیری و آن را به سرانجام رسانده است.

محمدی خاطرنشان کرد : بحث خدمات شهری از موضوعات بسیار مهمی است که در اولویت شهرداری قرار گرفته است.

وی گفت : بیشترین ابراز گله مندی مردم در خصوص سیمای شهری و خدمات شهری است که بزودی تغییرات را در این دو بخش خواهیم داشت.

شهردار ایلام ادامه داد : ارزیابی از هر نیرویی که پویا و فعال باشد، حمایت می‌کنیم.به طور مثال در سازمان اتوبوسرانی شاهد تقدیر مسئولان کشوری و استانی بودیم.

وی مطرح کرد : حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده سپاه و دیگر مسئولان وظیفه من را نسبت به حل مشکلات شهری سنگین‌تر کرده است.

وی خاطرنشان کرد :  یکی دیگر از مهمترین اقدامات بزرگ عمرانی شهرداری ایلام اجرای پروژه هوشمند سازی شهر با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان است که تحولی در توسعه شهر ایلام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار