کد خبر: ۱۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲ 05 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام اسم‌حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌غربی در افتتاحیه همایش ارتقای کیفیت خدمات پرستاری که در خوی برگزار شد، گفت: نباید عرصه سلامت به عرصه تجارت تبدیل شود و مهم است که دقت کنیم کرامت‌های انسانی محترم شمرده شوند.

وی رویکرد اصلی و اولویت‌دار جامعه را تغییرسبک زندگی به سبک زندگی اسلامی و ایرانی بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و افزود: حیات طیبه غایت و هدف اصلی خلقت است که این حیات دنیوی مقدمه آن است و باید در این جهان عندالله حرکت کنیم تا به حیات طیبه برسیم و خدمتگزاری در عرصه سلامت و از جمله حرفه شریف پرستاری از بهترین کارها در همین راستاست.

در ادامه همایش حسین متعارفی رئیس مجتمع آموزش عالی سلامت خوی نیز گفت: با توجه به اهمیت ارتقا در کیفیت سطح خدمات پرستاری و به لحاظ اولویت قرار گرفتن اجرای تحول نظام سلامت، برقراری ارتباط صحیح با بیماران یکی از واجبات پرستاری می‌باشد که با اجرای این همایش ملی، قدمهای بزرگی در ارتقای کیفیت خدمات پرستاری برداشته می‌شود و یکی از اهداف اصلی این همایش همین موضوع بوده است.

لازم به ذکر است، همایش ملی ارتقای کیفیت خدمات پرستاری به مدت دو روز در سالن شمس مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار