رئیس شورای شهر مدعی شد؛
رئیس شورای اسلامی شهر یزد از اصلاح فازبندی تقاطع‌های پرتردد شهر طی سه ماهه گذشته خبر داد و با قابل تقدیر خواندن این اقدامات حوزه ترافیک شهرداری،‌ آن را موجب رضایت عمومی و کاهش ترافیک در این این تقاطع‌ها برشمرد.
کد خبر: ۱۰۷۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵ 17 October 2022

«عزیزالله سیفی» در جلسه علنی اخیر شورای شهر یزد با بیان این که مقوله ترافیک یکی از موضوعاتی است که با زندگی روزمره مردم سروکار دارد و در ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سایر ابعاد زندگی مردم تاثیر گذار است، گفت: اکنون در شهر یزد ۳۳ تقاطع چراغ دار وجود دارد که به صورت هوشمند مدیریت میشود.

وی ادامه داد: مهم ترین و پرترددترین تقاطع‌های سطح شهر در حال حاضر تقاطع دانش در خیابان کاشانی، تقاطع پژوهش در منطقه سه شهر و تقاطع محمود آباد در بلوار جمهوری شهر یزد هست که انتظار می رفت شهرداری باتوجه به تردد بالایی که در این تقاطع‌ها وجود دارد در خصوص ساماندهی و کاهش زمان تلف شده شهروندان و افزایش ظرفیت این تقاطع ها چاره‌ای بیاندیشد.

سیفی گفت: خوشبختانه حوزه ترافیک در سه ماهه اخیر با اصلاح فاز بندی‌های این تقاطع‌ها، شمارش ترافیک و اولویت دهی به جهت‌هایی که بیشترین تردد را دارند، شرایط را به‌گونه‌ای محیا ساخته است که امروز شاهد اصلاح فاز بندی هستیم و این اقدام حوزه ترافیک شهرداری قابل تقدیر است.

وی همچنین اظهار کرد: خوشبختانه فاز بندی ها به گونه‌ای است که رضایت عمومی و کاهش ترافیک را به دنبال داشته و ایمنی معابر افزایش پیدا کرده است.

رئیس شورا در پایان خاطرنشان کرد: این اقدامات، عملیات مهندسی و فعالیت نرم افزاری است که در تقاطع ها انجام و برای تمامی تقاطع های شهر یزد نیز برنامه ریزی شده و امید است همه تقاطع های شهر بعد از بازشماری ترددها، ساماندهی و اقدامات انجام شود به گونه‌ای که از ظرفیت موجود معابر به صورت بهینه استفاده شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار