معاون دانشجویی دانشگاه:
معاون دانشجویی دانشگاه ایلام از اسکان صد درصدی دانشجویان متقاضی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه در تمامی مقاطع تحصیلی در آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۳۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰ 24 October 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر علی نقی شکری اظهار کرد: معاونت دانشجویی از مرداد ماه فعالیت‌های آماده‌سازی در زمینه خوابگاه‌های دانشجویی، زیرساخت‌های تغذیه و آماده‌سازی نرم افزارها و دستورالعمل‌های امور رفاهی و دانشجویی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

وی افزود: در حال حاضر دانشگاه ایلام دارای ۹ خوابگاه دانشجویی است که ۵ خوابگاه متعلق به برادران و چهار خوابگاه نیز متعلق به خواهران است که در سال تحصیلی جدید میزبان ۲۰۰۰ دانشجو است و همکاران این حوزه، کلیه دانشجویان روزانه، نوبت دوم و سنواتی را به صورت صددرصدی اسکان داده‌اند.

معاون دانشجویی دانشگاه ایلام تاکید کرد: حدود ۳۰ درصد دانشجویان ورودی جدید دوره کارشناسی بوده‌اند، که در خوابگاه‌های شهید مطهری (برادران) و اندیشه (خواهران) اسکان داده شدند، در تابستان امسال بازسازی و نوسازی دو خوابگاه اندیشه و الغدیر خواهران با مبلغ ۳۸ میلیارد ریال انجام شد که ۵۰ درصد این هزینه را صندوق رفاه دانشجویان تامین کرد.

شکری ادامه داد: آماده‌سازی فیزیکی، دیگر خوابگاه‌ها اعم از تعمیر و بهینه‌سازی اتاق‌ها و فضاهای فیزیکی، شستشوی فرش‌ها و موکت‌ها، رنگ آمیزی و بروزرسانی سامانه صندوق رفاه دانشجویان جهت انتخاب اتاق از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه جهت تسهیل حمل و نقل و رفاه حال دانشجویان از داخل شهر به دانشگاه، قراردادی با سازمان اتوبوسرانی شهرداری ایلام توسط معاونت محترم پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه منعقد شده، که جدول زمانی حرکت اتوبوس‌ها در اختیار دانشجویان قرار گرفته است، تاکید کرد: برنامه‌ریزی و آماده‌سازی قراردادهای خرید طبخ و توزیع غذا، آنالیز غذایی جهت اجرای مناقصه و آماده‌سازی سلف سرویس‌های دانشگاه از جمله فعالیت‌های حوزه مدیریت دانشجویی است.

معاون دانشجویی دانشگاه ایلام افزود: رستوران مکمل ارغوان با تنوع غذایی در اختیار دانشجویان بوده، که این عزیزان می‌توانند از غذاهای آنجا استفاده کنند و با رایزنی‌های لازم با پیمانکار بخش خصوصی، تخفیفات ویژه‌ای در نرخ غذاهای آزاد اعمال گردیده، که کارکنان و اعضای محترم هیأت علمی می‌توانند جهت سرو ناهار از رستوران مذکور استفاده کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار