عضو شورای اسلامی شهر شیراز ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی حرم شاهچراغ(ع) خواستار همدلی و اتحاد مردم و مسئولان برای مقابله با دسیسه‌های دشمنان شد.
کد خبر: ۱۰۷۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷ 31 October 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: غلامعلی ترابی، عضو شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه مراسم خاکسپاری شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)  ضمن تسلیت این حادثه دلخراش به مردم و مقام معظم رهبری گفت: متأسفانه در شرایطی که برخی ساده‎‌اندیشان در جامعه موجب ایجاد مشکلات امنیتی برای مردم شده بودند، ددمنشان و دست‌نشاندگان استکبار سوءاستفاده کرده و به حریم آستان مقدس حضرت احمدبن موسی(ع) حمله کردند و دست به جنایت زدند.

وی با بیان اینکه این حادثه تروریستی دل تمامی امت شهیدپرور غرق در خون کرد، از حضور گسترده اقشار مختلف مردم شیراز و استان فارس در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای این شهدا قدردانی کرد و گفت: مردم فارس با حضور در مراسم این چند روز با خون مقدس شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

ترابی با تاکید بر اینکه باید مراقب دسیسه دشمن در شرایط کنونی باشیم، گفت: تمام مسئولان و مردم در کنار هم دوش به دوش و متحدانه در مقابل دسیسه‌هایی که برای کشور و مردم ما در نظر گرفته شده، استقامت کنند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنیم و آن‌ها را در نقشه‌های شومشان برای کشور خود ناکام بگذاریم.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: امیدواریم شاهد رشد و توسعه مملکت باشیم و مشکلات داخل کشور را با یاری مردم و دولتمردانمان رفع کنیم و عزت و اقتدارمان را مورد حفاظت قرار دهیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار