مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: موزیک‌ها گاهی اوقات باعث گناه می‌شوند و در دین ما می‌گویند اگر کسی موسیقی گوش دهد و  فکرش دچار گناه شود حرام است، ولی وقتی صدای شیپور یک مجموعه شنیده می‌شود افراد به خدا فکر می‌کنند و هدف از این سخن، بیان تفاوت‌ها است.
کد خبر: ۱۰۷۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹ 08 November 2022

به گزارش تابناک همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» امروز (سه‌شنبه) در پنجمین جشنواره موزیک ترنم فتح ویژه یگان‌های موزیک نیروهای مسلح استان همدان اظهار داشت: هر هفته زیر پرچم جمهوری اسلامی نوای شیپور نواخته می‌شود، در کل دنیا جایی نداریم هر هفته بیایند سوگند بخورند و اعلام برائت از دشمن و جانفشانی خودشان را اعلام کنند. فلسفه صبحگاه‌های هفتگی این است  و در آن به قرآن متعهد می‌‌شویم.

 

وی افزود: خاطرم است در زمان جنگ برنامه‌ای بود  و سرباز با عجله جدا شد و رفت وضو بگیرد که بدون وضو در گروه موزیک نیاید و این سازها امروز اسلحه شما است، تنها اسلحه‌ای است که مجموعه سلسله سربازان و فرماندهان با این نوا که شیپور جنگ است آشنایی دارند.

سردار ظفری تصریح کرد: سهم ما در جبهه مبارزه با استکبار در اهمیت دادن به فراگیری متونی است که به ما می‌دهند، در علاقه‌ای است که شما به یگان رزم‌نوازان دارید و نباید خود را کوچک بدانید.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان تاکید کرد: هر کسی باید بزرگ باشد و اگر بخواهیم بزرگ شویم باید همچون شهید سلیمانی باشیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند این شهید دارای یک مکتب است؛ گرچه مکتبش برگرفته از مکتب ائمه و پیامبر اکرم (ص) است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار