استاندار بوشهر: خدمات دامپزشکی که زیرساخت توسعه سلامت جامعه است درتمامی ابعاد جامعه مورد توجه است.
کد خبر: ۱۰۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 07 October 2015
تابناک بوشهر: مصطفی سالاری بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان دامپزشکی استان بوشهر با گرامیداشت روز دامپزشکی از خدمات و فعالیت‎های خالصانه کارکنان این اداره کل قدردانی کرد و اظهار داشت: خدمات دامپزشکی که زیرساخت توسعه سلامت جامعه است درتمامی ابعاد جامعه مورد توجه است.

 به گزارش تابناک بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، وی با اشاره به اینکه خدمات دامپزشکی در حوزه پیشگیری از بیماری‌‎ها موثر و تاثیرگذار است تصریح کرد: شعار امسال دامپزشکی امنیت غذایی ازمزرعه تا سفره است که توجه به این زنجیره غذایی مورد تاکید سازمان دامپزشکی برای توسعه سلامتی و پیشگیری ازبیماری‎ها است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بی توجهی به حوزه مواد غذایی و تغذیه صدمات مالی، روحی وجسمی فراوانی به افراد وارد می‎کند گفت: طرح‎های دامپزشکی آنقدر حائز اهمیت است که از بسیاری از بیماری‎ها پیشگیری می‎‌کند.

سالاری با بیان اینکه استان بوشهر دروازه واردات و صادرات کشور است خاطرنشان کرد:حوزه صادرات آبزیان یکی از ظرفیت‎های مهم استان بوشهر است که نقش دامپزشکی دراین بخش حائز اهمیت و تاثیرگذار است.

وی با اشاره به راه‎اندازی بازار آبزیان در شهرهای استان بوشهر خاطرنشان کرد: بازارهای فروش محصولات دریایی و آبزیان از توسعه طرح‎های گردشگری است که دراین راستا از بخش خصوصی حمایت و پشتیبانی می‎شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه کشتارگاه چاهکوتاه امسال راه‎اندازی و تجهیز می‎شود گفت: با مشارکت بخش خصوصی کشتار دام بوشهر نوسازی، تجهیز و راه‎اندازی می‎شود تا مشکل تامین گوشت قرمز این استان برطرف شود.

سالاری با تاکید بر افزایش سهمیه پذیرش دانشجو نیروهای بومی در رشته‏های دامپزشکی افزود: برای این مهم مذاکراتی با مسئولان سازمان سنجش آموزش انجام می‎شود که امید می‎رود تعداد دانشجویان بومی این رشته مهم افزایش یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار