جناب آقای فرهاد رضایی اهل شهرستان سروستان استان فارس در سال ۱۳۵۵ و ۱۳۵۶ سپاهی دانش روستای عراقیه فراهان بود ایشان جوانی محجوب و با ایمان و در همسایگی ما قرار داشت آن موقع من در مدرسه جلال آباد فراهان کلاس دوم راهنمایی را می خواندم .
کد خبر: ۱۰۸۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶ 14 December 2022

به نام خدا
روزی روزگاری
خاطرات غلامعباس حسن پور قسمت هشتاد و پنجم

جناب آقای فرهاد رضایی اهل شهرستان سروستان استان فارس در سال ۱۳۵۵ و ۱۳۵۶ سپاهی دانش روستای عراقیه فراهان بود ایشان جوانی محجوب و با ایمان و در همسایگی ما قرار داشت آن موقع من در مدرسه جلال آباد فراهان کلاس دوم راهنمایی را می خواندم .
ایشان در دبستان روستای عراقیه دانش آموزان اول تا پنجم ابتدایی را تدریس
می کرد.
سال ۱۳۵۶ دوره خدمت سربازی ایشان تمام شد و به شهرستان خود سروستان فارس مراجعت نمود از آن تاریخ به بعد من و اهالی روستا هیچ خبری از ایشان نداشتیم .
اکثر مردم عراقیه اعتقاد داشتند که ایشان در زمان دفاع مقدس به شهادت رسیده است .
سال ۱۳۹۷ با مرکز مخابرات استان فارس تماس گرفتم و شماره تلفن آقای فرهاد رضایی را درخواست نمودم . آنها شماره تلفنی را به من دادند که با آن شماره تلفن تماس برقرار کردم .
خانمی گوشی تلفن را برداشت از آن خانم پرسیدم ببخشید آقای فرهاد رضایی در روستاهای اراک معلم بوده است ؟
ایشان جواب داد بله همسر من دو سال سربازی خود را در فراهان اراک به عنوان سپاهی دانش گذرانده است . گفتم من عباس حسن پور هستم و منزل ما نزدیک مدرسه عراقیه است و با ایشان رفت و آمد و معاشرت داشته ایم .
اکنون خیلی دلم برای ایشان تنگ شده است و می‌خواهم با آقای رضایی صحبت کنم . شماره تلفن همراه آقای رضایی را به من داد .
با ایشان تماس گرفتم .
از اینکه بعد از گذشت سالها یاد ایشان کرده بودم بسیار خوشحال شد و تشکر نمود و گفت بعد از سال ها مرا یاد کردی خداوند شما را اجر بدهد .
ایشان مردی مومن ، انقلابی و ولایت مدار می باشند .
بعد از آن که از روستای عراقیه به شهرستان خود رفته بود در سال ۱۳۵۸ به استخدام آموزش و پرورش در آمده و بعد از سی سال خدمت بازنشسته بود .
البته به گفته خود ایشان چند سالی هم در سپاه پاسداران سروستان مشغول خدمت بوده است.
آقای رضایی مردی خوش قلب و خونگرم می باشند وقتی که با ایشان تماس گرفتم حال تک تک مردم عراقیه را جویا شد . هنگامی که می گفتم فلانی و فلانی فوت کرده اند متاثر می شد .
از سال ۱۳۹۷ تاکنون با ایشان از طریق تلفن در ارتباط هستم آدرس منزل خود در اراک را به ایشان دادم و ایشان را به منزل خود دعوت نمودم .
آقای رضایی نیز مرا به سروستان دعوت نمود. انشالله هر چه زودتر به ملاقات ایشان رفته و از محضر ایشان فیض ببرم .
خداوند به تمامی معلمان که در امر تربیت و تعلیم جامعه خدمت می کنند اجر و ثواب دنیوی و اخروی عنایت بفرماید .
خاطره ادامه دارد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار