مدیر روابط عمومی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) از برگزاری جشنواره «آواها و نواهای رضوی» در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸ 18 December 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: مصطفی یاوری‌نصب، مدیر روابط عمومی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) عصر دیروز، ۲۶ آذرماه در نشست خبری رویداد ملی ادبی سوگواره «رواق سرخ» که در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، گفت: جشنواره «آواها و نواهای رضوی» یکی از جشنواره‌های این بنیاد است که به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

وی زمان اعلام فراخوان را در سال جاری و مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا ۱۵ اسفندماه سال جاری اعلام کرد و افزود: این جشنواره در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

یاوری‌نصب با اشاره به جوایزی که برای این جشنواره پیش‌بینی شده است، افزود: در هر بخش به نفر اول یک‌صد میلیون ریال، نفر دوم ۸۰ میلیون و به نفر سوم ۶۰ میلیون به عنوان جایزه اهدا خواهد شد.

مدیر روابط عمومی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف توسط این بنیاد نیز اظهار کرد: امسال ۱۶ جشنواره در ۱۵ استان و به صورت ملی برگزار می‌کنیم که هنرمندان و اقشار مختلف مردم می‌توانند در آن‌ها شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار