رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد گفت: پس از یک ماه تلاش و طی یک عملیات، شکارچی غیرمجازی که در لامرد اقدام به شکار می‌کرد دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۸۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ 07 January 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: حمزه برومندفر شنبه ۱۷ دی به خبرنگاران گفت: پس از هماهنگی با دادستانی لامرد، پلیس ۱۱۰ و پاسگاه انتظامی شهر علامرودشت، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در منطقه شکارممنوع "کوه هوا" با تعقیب و گریز چند ساعته و طی یک درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری یک شکارچی غیرمجاز شدند.

وی ادامه داد: در این درگیری که دو ساعت به طول انجامید، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد موفق به کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیرمجاز، ۵ عدد تیر و مقداری گوشت حیوانات وحشی شدند.

برومندفر افزود: در این عملیات یکی از افرادی که سابقه شکار غیرمجاز داشت دستگیر شد، این فرد قبلاً هم نسبت به شکار غیرمجاز در منطقه اقدام کرده بود که با هوشیاری ماموران پس از عملیاتی یک ماهه و رصد مداوم به دام قانون گرفتار شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد خاطر نشان کرد: همدست این شکارچی غیرمجاز در این عملیات متواری شد اما با هماهنگی دادستان مراحل پیگیری و شناسایی این فرد ادامه دارد.

برچسب ها: دستگیری ، شکارچی ، لامرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار