رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد از دستگیری شکارچیان غیر مجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: در یک عملیات شناسایی و تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه، دو نفر شکارچی غیرمجاز که اقدام به شکار غیرمجاز می کرد دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۱۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ 20 June 2023

تابناک فارس به نقل ازفارس: حمزه برومندفر اظهار داشت: در پی گزارشی مبنی بر وجود دو شکارچی در منطقه کوه هوا، ماموران وظیفه شناس یگان حفاظت محیط زیست شهرستان با تعقیب و گریز چند ساعته در ساعت 22 موفق به کشف و ضبط سلاح و فشنگ در این شهرستان شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات که یک روز به طول انجامید یگان حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد موفق به کشف و ضبط یک قبضه اسلحه و یک قبضه اسلحه خفیف و لاشه یک راس قوچ وحشی شدند.

منطقه شکارممنوع کوه هوا و تنگ‌خور یک منطقه شکارممنوع در جنوب استان فارس است که با وسعت ۱۲۹ هزار و ۶۵۸ هکتار گونه های ارزشمندی از حیات وحش و پوشش گیاهی را در خود جای داده است.

این منطقه در حوزه سه شهرستان لامرد از نواحی شمال غرب، شمال و شمال شرق بخش علامرودشت، خنج منتهی به بخش محمله و گراش شامل دهستان خلیلی است و یکی از ۲۰ منطقه شکارممنوع استان فارس به‌شمار می‌رود.

محدوده مذکور در فاصله ۳۰ کیلومتری شهر علامرودشت، ۸۰ کیلومتری شمال شهر لامرد و ۶۵ کیلومتری جنوب غربی و غرب خنج قرار دارد و توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد حفاظت می‌شود.

برچسب ها: دستگیری ، شکارچی ، لامرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار