آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه و فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی با صدور پیامی از حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.
کد خبر: ۱۰۹۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ 11 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، در این پیام آمده است: حضور آگاهانه و پرشور ملت غیور ایران اسلامی در آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری را در تاریخ پر فروغ و پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زد و جلوه‌ای ماندگار از انسجام و همبستگی و حماسه‌ای خیره‌کننده از عظمت و بزرگی این ملت بود.
این پیام می افزاید: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان مرکزی که بارها با حضور حماسی و انقلابی خود در مناسبت‌های مختلف همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و دشمنان این نظام را مأیوس نموده، این بار نیز با حضور خیره کننده خود در جشن بزرگ چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وفادارای خود را به آرمان‌های نظام اسلامی، شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری به جهانیان نشان دادند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانبان در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام، از حضور پرشور مردم مؤمن و انقلابی استان مرکزی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن صمیمانه تشکر و قدردانی کرده و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را از درگاه خداوند منان مسألت می‌نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار