مدیرکل پشتیبانی امور دام استان مرکزی گفت: دو هزار تن گوشت منجمد امسال با قیمت تنظیم بازار در استان توزیع شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶ 16 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، عباس صالحی افزود: این میزان شامل بیش از ۱۵۰ تن گوشت گوسفند، ۶۵۰ تن گوساله و هزار و ۲۰۰ تن مرغ منجمد است که با هدف حمایت از مصرف کننده توزیع شد.
وی یادآورشد: تامین و توزیع نهاده‌های دام و طیور، خرید حمایتی مرغ و دام مازاد تولیدکنندگان و توزیع گوشت منجمد دام و طیور در هنگام افزایش قیمت این محصولات در استان مرکزی از وظایف مهم اداره کل پشتیبانی امور دام در راستای حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است.
او گفت: همچنین در این مدت ۶۷ هزار تن ذرت، ۲۷ هزار تن محصول جو و ۲۲ هزار تن کنجاله سویا بین تولیدکنندگان دام و طیور استان توزیع شد.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان مرکزی افزود: هزار و ۳۵۰ تن گوشت مرغ، ۶۲۵ تن گوشت قرمز شامل ۱۲۰ تن گوشت گوسفندی و ۵۰۰ تن گوشت گوساله امسال توسط اداره کل پشتیبانی دام استان مرکزی برای حمایت از تولیدکنندگان استان خریداری و ذخیره شده است.
استان مرکزی با وجود صنعتی بودن در زمره ۱۰ استان نخست کشور در بخش کشاورزی است که ۹۰ هزار بهره بردار شامل ۲۰ درصد شاغلان استان در این حوزه فعال هستند.
ذخیره گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد در استان مرکزی مناسب بوده و آمادگی کامل برای تامین گوشت قرمز مورد نیاز مردم استان در ماه مبارک رمضان وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار