معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: کالاهایی که جزء کالاهای اساسی و مصرفی مردم است با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی در فروشگاه‌های فارس عرضه می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 25 February 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: محسن ربانی زاده با بیان اینکه برای حفظ آرامش، ثبات نسبی بازار و ایجاد بستر امن برای مردم در نوروز و ماه مبارک رمضان، طرح "فجر تا فطر" با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر کشور از ۲۶ بهمن ماه آغاز شد، اظهار داشت: این طرح برای جلوگیری از التهاب و افزایش کاذب قیمت‌ها و پیشگیری از نگرانی‌های احتمالی مردم در خصوص تامین مایحتاج در این ایام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ادامه داد: ۳۴ قلم کالا که جزء کالاهای اساسی و مصرفی مردم است با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی عرضه می‌شود تا بازار مصرف در ایام عید و ماه مبارک رمضان با آرامش و قیمت‌های متعادل همراه باشد.

وی بیان کرد: با اعلام گزارش دریافتی از وزارت جهاد کشاورزی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در زمینه تامین کالاهای اساسی کمبود و مشکلی نداریم و این کالاها با تمهیدات صورت گرفته از ابتدای سال، بخشی از آن در داخل تامین و بخشی دیگر نیز به بنادر وارد و تخلیه شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تصریح کرد: در ایام پیش رو در تامین فرآورده‌های پروتئینی مانند مرغ و گوشت منجمد مشکلی وجود ندارد و در خصوص ذخایر نهاده‌های دامی نیز وضعیت بسیار خوبی داریم.

جانشین استاندار فارس در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با تاکید بر حذف واسطه ها در نظام عرضه و توزیع کالا و اقلام اساسی مورد نیاز عموم مردم اظهار داشت: تمام تمرکز و دقت نظر مدیریت اقتصادی استان این است که منافع حاصل از بخش تولید باید هم انتظارات تولیدکنندگان را مرتفع کند و نیز رضایت مردم از کیفیت و قیمت مناسب محصولات جلب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار