برزگری:
دومین جلسه شورای عالی اقامه نماز دستگاه های استانی حوزه ICT با میزبانی اداره کل پست استان با حضور مدیران و دبیران دستگاه های استانی وزارت ارتباطات برگزار گردید
کد خبر: ۱۰۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۸ 11 October 2015

تابناک آذربایجان غربی: علی برزگری رئیس ستاد اقامه نماز استان در این جلسه با اشاره به امنیت فیزیکی موجود در جامعه به تشریح امنیت فرهنگی جامعه پرداخت و گفت : امروزه امنیت فرهنگی و هویتی جامعه ما در خطر است و اگر امروز ما بخواهیم بعنوان یک فرد مسئول در این عرصه وارد عمل شویم باید با برنامه ریزی و هوشمندانه اقدام به فعالیت های کم حجم پر اثر بکنیم .

رئیس ستاد اقامه نماز استان افزود :امروز حداقل کاری که مسئولین می توان در این مقطع انجام دهند ایجاد بستر مناسب برای پاسخ گویی به شبهات فکری پرسنل و خانواده هایشان می باشد.

در ادامه اسماعیل زاده دبیر ستاد اقامه نماز استان با اشاره به ریزش ها و رویش ها جامعه گفت : وظیفه ما باریدن است و ممکن است در اثر این بارش تعدای مستعد و داری زمینه رشد برویند و تعدای رشد نکند لذا و ظیفه ما گام بر داشتن در جهت اشاعه معروف است.

در ادامه جلسه مهندس یوسف زاده مدیر کل ارتباطات ضمن تقدیر و تشکر از بیانات آقایان برزگری و اسماعیل زاده گفت : با توجه به گسترش فضای مجازی نیاز به ایجاد یک کمیته تخصصی تولید محتوا ملی – مذهبی در فضای مجازی احساس می شود تا از این عرصه به نحوه مطلوب در اشاعه معروف و نهی از منکر ، ترویج و گسترش معارف ناب اسلامی استفاده گردد.

در پایان هر یک از مدیران استانی حوزهICTگزارشی از فعالیت ها و عملکرد حوزه مدیریتی خود در خصوص توسعه و ترویج اقامه نماز ارائه دادند و جلسه با ثبت مصوباتی خاتم یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار