دبیر کمیته اسکان مهمانان نوروزی استان فارس گفت: در استان فارس ۱۱۳۰ مدرسه با ۱۱هزار و ۹۶۰ کلاس آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی است.
کد خبر: ۱۰۹۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶ 26 February 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حسن علی محمدی در جلسه کمیته اسکان ستاد تسهیلات خدمات سفر نوروز ۱۴۰۲ استان فارس که با حضور اعضای این کمیته به میزبانی آموزش و پرورش در باشگاه فرهنگیان شیراز برگزار شد گفت:به موجب ابلاغ مشترک معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش و استاندار فارس، محمد خلیل عسکری؛ مدیرکل آموزش و پرورش فارس به سمت رئیس کمیته اسکان مهمانان نوروزی استان فارس منصوب شده است.
دبیر کمیته اسکان مهمانان نوروزی استان فارس افزود: در استان فارس ۱۱۳۰ مدرسه با ۱۱هزار و ۹۶۰ کلاس آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی سال ۱۴۰۲خواهد بود.
حسنعلی محمدی تصریح کرد: ستاد اسکان آموزش و پرورش فارس در شرایط عادی، با ۶۸ پایگاه پذیرش، ظرفیت پذیرش ۶۲ هزار مسافر را در شبانه روز دارد.
رییس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در شهر شیراز ۶۰۰مدرسه با ۴ هزار و ۸۰۰ کلاس پذیرای مسافرین نوروزی خواهد بود.
محمدی گفت:در سطح استان ۴۶ خانه معلم و مهمانسرا داریم که دارای ۱۵۰۰ تخت ویژه پذیرش مهمان است.
مدیرکل زیارت و امور گردشگری استانداری فارس هم در این جلسه اظهار کرد: ستاد خدمات سفر در همه کشور یازده کمیته دارد، اما در استان فارس به واسطه حساسیت موضوع کمیته‌های آن را به ۱۷ کمیته افزایش دادیم.
سید مجتبی علوی افزود: سال قبل ستاد اسکان استان فارس به عنوان ستاد نمونه کشور انتخاب شد.
دبیر اجرایی خدمات سفر دبیرستان اسکان شهرداری شیراز نیز از تشکیل کمیته‌های ۹ گانه ویژه اسکان نوروزی در شهرداری و استقرار ایستگاه‌های راهنمای مهمانان در ورودی‌ها و شاهراه‌های شهر شیراز خبر داد
بهرام اژدری اعلام کرد: بیش از ۴۲ حسینه و ۱۳ سالن ورزشی ۲ کمپ ویژه مسافر ۳ سالن مربوط اداره ورزش و جوانان جهت پذیرش مهمانان شیرازی تجهیز می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار