رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بیش از ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد خودرو در تعطیلات نوروزی در جاده‌های استان ثبت شده که از این آمار، تصادف‌های فوتی ۳۶ درصد، تصادفات جرحی ۳۰ درصد و در مجموع تصادف‌ها ۳۳ درصد کاهش داشت.
کد خبر: ۱۰۹۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷ 03 April 2023

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بیش از ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد خودرو در تعطیلات نوروزی در جاده‌های استان ثبت شده و تصادف‌های فوتی ۳۶ درصد، تصادفات جرحی ۳۰ درصد و در مجموع تصادف‌ها ۳۳ درصد کاهش داشت.

به گزارش تابناک همدان، سرهنگ علی فکری در جلسه راهبری وضعیت تصادف‌های استان همدان افزود: امسال با وجود ثبت ۱۴ میلیون تردد خودرو تا روز ۱۳ فروردین، تصادف‌های فوتی ۳۶ درصد، تصادفات جرحی ۳۰ درصد و در مجموع تصادف‌ها ۳۳ درصد کاهش داشت.

او با بیان اینکه ۳۴ نقطه حادثه‌خیز روز‌های نوروز پارسال، شناسایی و ایمن سازی شد، تصریح کرد: شاخص گذاری در همه دستگاه‌ها و از جمله پلیس نیاز است و باید برای رسیدن به نتایج مطلوب این امر مورد توجه قرار گیرد.

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی باید بخش ویژه‌ای برای حوادث درنظر بگیرد، گفت: متأسفانه آمار فوتی‌های تصادف‌ها در بیمارستان‌ها بالاست.

فکری با بیان اینکه نوروز امسال دهیاران در نقاط پرتردد به کمک پلیس آمدند، افزود: امسال کمترین تصادف طی ۱۵ سال گذشته در استان همدان اتفاق افتاده است.

وی گفت: در حوزه سرعت بیش از ۱۷ هزار و ۵۲۲ خودرو و ۲۱ هزار و ۶۵۲ تخلف کمربند ایمنی اعمال قانون شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار