فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با وجود افزایش ۱۲ درصدی ترددهای جاده‌ ای در سطح این استان در ایام نوروز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، تصادفات جاده‌ای ۵۰ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۰۹۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶ 04 April 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر، در دیدار با رئیس کل دادگستری استان ایلام با اشاره به اجرای برنامه های پلیس در جهت تحقق شعار سال، اظهار کرد: خوشبختانه در نوروز امسال شاهد کاهش ۵۰ درصدی تصادفات در محورهای مواصلاتی استان بوده ایم.

وی تصریح کرد: علیرغم افزایش ۱۲ درصدی ترددات جاده‌ ای در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، خوشبختانه تصادفات جاده‌ای ۵۰ درصد کاهش یافته است.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های پلیس بر اساس شعار سال تدوین و برنامه ریزی شده است، گفت: برقراری امنیت در هر جامعه زیربنای تولید است پس می طلبد پلیس با حمایت دستگاه قضاء زیرساخت‌های لازم را جهت افزایش تولید انجام دهد که این امر در سایه مشارکت و همراهی مردم و همه دستگاه ها و ارگان ها در جامعه است.

فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار پلیس در استان خواند و افزود: برخورد با مفسدان و اخلالگران نظام اقتصادی گامی موثر در جهت تحقق شعار سال است که امید است با حمایت دستگاه قضاء در استان این امر محقق گردد.

وی در پایان کاهش وقوع سرقت ها و کشف ۳۲۵ کیلوگرم مواد مخدر را از اقدامات شاخص پلیس در اجرای طرح نوروزی پلیس برشمرد و خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان نهاد انقلابی همواره در کنار مردم بوده و جهت برقراری امنیت نیازمند مشارکت همه نهادها و ارگان ها در جامعه است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار