فرمانده سپاه الغدیر:
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه سپاه و بسیج خادم مردم هستند، گفت: خدمت رسانی به مردم را وظیفه خود می‌دانیم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۹۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹ 09 April 2023

سردار حسین زارع کمالی در حاشیه سفر به شهرستان بهاباد در دیدار با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: در بسیج سازندگی سه قرارگاه اقتصاد مقاومتی، سازندگی و محرومیت‌زدایی و جهادی راه‌اندازی شده و در حال فعالیت هستند که در قالب قرارگاه سازندگی صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردم‌یار راه‌اندازی شده و به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی با اشاره به نقش سپاه و بسیج در محرومیت‌زدایی روستاهای دورافتاده افزود: سپاه و بسیج سازندگی نقش موثر و مهمی در آبادانی، پیشرفت و محرومیت‌زدایی در کشور دارند.

فرمانده سپاه الغدیریزد با بیان اینکه وظیفه سپاه و بسیج، خدمتگزاری به مردم و در کنار مردم بودن است، تصریح کرد: سپاه و بسیج خادم ملت بوده و خدمت به مردم را وظیفه خود می‌داند.

وی با اشاره به خدمات انجام شده در راستای محرومیت‌زدایی در شهرستان بهاباد عنوان کرد: در شهرستان بهاباد که از شهرستان‌های کم برخوردار کشور نیز محسوب می‌شود، خدمات قابل توجهی در حوزه‌های کشاورزی، خانه عالم و ساخت مسکن برای محرومان و جاده‌های بین مزارع و کانال‌های آبیاری در مزارع روستاها صورت گرفته است.

بسیج و سپاه دو بازوی قدرتمند اسلام و ولایت فقیه هستند

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه بسیج و سپاه دو بازوی توانمند اسلام و ولایت فقیه هستند، گفت: حضور این دو عنصر هر جا که انقلاب دچار مشکل و با آفت‌ها روبرو شده، مؤثر بوده است.

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی بیان کرد: سپاه و بسیج علاوه بر اینکه جلودار و پرچمدار نظام ولایی و حافظ و مدافع ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب هستند، در بخش عمران و آبادانی هم تلاش مضاعفی داشته و دارد .

وی با اشاره به اینکه شهرستان بهاباد در دوران دفاع مقدس شهدایی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: شهرستان بهاباد در دوران دفلاع مقدس و جنگ هشت ساله، 156 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که خدمت به مردم ولایتمدار و انقلابی این منطقه که درتمام عرصه ها سرآمد هستند، باید با جدی دنبال شود .

امام جمعه بهاباد با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج، ستون و عمود خیمه انقلاب و خار چشم دشمنان این نظام و انقلاب هستند و به همین دلیل مورد هجمه های فراوان آنها قرار دارند، افزود: دشمنان برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب بسیار برنامه ریزی و هزینه کرده اند اما سپاه و بسیج نقشه های آنها را نقش بر آب کردند و اجازه ندادند به اهداف شوم خود برسند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار