رییس سازمان صمت فارس گفت: مهمترین اولویت‌های ما در راستای تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید، توسعه صادرات و گره گشایی از مشکلات واحد‌های صنعتی نیمه فعال و راکد است.
کد خبر: ۱۰۹۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶ 09 April 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حمیدرضا ایزدی در بازدید از یک واحد صنعتی دانش بنیان، تولید رله خودرویی در شهرستان کازرون که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس و جمعی از مدیران استان انجام شد، گفت: واحد صنعتی و تولیدی (شرکت بیتا استیل هیراد) تولید کننده رله خودرویی با اشتغالزایی ۱۲۰ نفر با ظرفیت سالانه یک میلیون و ۳۲۰ هزار دستگاه در شهرستان کازرون در حال فعالیت است.

او با اشاره به کاربرد محصولات تولیدی این واحد صنعتی در سیستم‌های مخابراتی، گفت: این واحد یکی از شرکت‌های دانش بنیان، توانمند و فعال در زمینه تولید رله خودرویی که با توجه به اشتغال و توانمندی با تولید این محصول و قطع وابستگی و اتکا به ساخت داخل از خروج قابل توجهی ارز از کشور جلوگیری می‌کند.

ایزدی همچنین در بازدید از کارخانجات کاشی و سرامیک کاشانه کازرون، گفت: تلاش برای احیا، راه اندازی، ایجاد سرمایه گذاری، جذب سرمایه گذار و همکاری‌های لازم در مسیر اجرای طرح‌های اقتصادی اصل مهم و کلیدی برای مهار تورم، رشد تولید و ایجاد اشتغال در استان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این سفر در جهت رسیدگی روند فعالیت‌های اداری، توسعه فعالیت‌های تولیدی، خدماتی و تجاری با همکاران در ادارات شهرستان‌های رستم، ممسنی، کوه چنار و فرماندار کوه چنار و فرماندار کازرون دیدار کرد و گفت به جهت گستردگی حوزه فعالیت سازمان لزوم برنامه ریزی در راستای پیشرفت و توسعه صنعتی ضرورت دارد.

برچسب ها: مشکل ، واحد صنعتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار