کد خبر: ۱۱۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷ 12 October 2015
تابناک گیلان: یکی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت با انتقاد از ادامه عزل و نصب ها از سوی شهردار این شهر گفت: تاکنون بیش از 700 عزل و نصب انجام شده و این به نفع مدیریت شهری نیست.

اسماعیل حاجی پور در یکصد و سیزدهمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت افزود: عدم ثبات مدیریتی موجب بروز مشکلاتی خواهد شد.

وی اظهار کرد: شهردار کلانشهر رشت ، سه ماه پیش شهردار منطقه ای را بر می گزیند و در این مدت کوتاه وی را عزل و شهردار دیگری را انتخاب می کند، این بی ثباتی مدیریت تا کی می خواهد ادامه داشته باشد؟

وی با انتقاد از برخی عملکرد شهردار کلانشهر رشت اظهار کرد: بایستی ترتیبی اتخاذ شود تا شهردار ، هر 15 روز یک بار به اعضای شورای اسلامی این شهر گزارش کار بدهد.

وی خاطر نشان کرد: حق ما اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت است که بدانیم شهردار چه کار می کند زیرا برخی از کارهایی که شهردار انجام می دهد، ما اعضا با خبر نیستیم.

وی بیان داشت: اگر چه برخی از کارهای انجام شده از سوی شهردار کلانشهر رشت رضایت بخش است اما با این وجود نمی توانیم برخی حرکت ها و کارهای که در شان شورا نیست، را بپذیریم.

این عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت در ادامه با انتقاد از عدم تعامل شهردار با مدیران استانی تصریح کرد: نباید تنها دریافت عوارض افتخار شهرداری رشت باشد ما بایستی در سایر خدمات در محله مشارکت کنیم.

فاطمه شیرزاد یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت از مسوولان اجرایی و مدیریت بحران استان گیلان خواست تا در رابطه با اختصاص لوله ها برای جمع آوری آب های سطحی در رشت سرعت ببخشند و حوزه عمرانی شهرداری این شهر نیز در این رابطه تلاش کند.

وی بیان داشت: پروژه جمع آوری آب های سطحی کار بزرگی بود که در سطح شهر رشت انجام شد اما کامل و کافی نیست ، تلاش های مسوولان در حوزه استانداری و مدیریت شهری باید دو چندان شود تا رضایت اکثریت مردم را جلب کنیم.
وی با انتقاد از اختصاص 50 میلیارد تومان به شرکت آب منطقه ای استان گیلان در رابطه با احیاء دو رودخانه گوهر رود و زرجوب بیان کرد: آیا آب منطقه ای گیلان برای احیاء این دو رودخانه کاری انجام داده و به سرانجام رسانده که این مبلغ به این شرکت اختصاص داده شد؟
شیرزاد خاطر نشان کرد: نمایندگان شورای اسلامی کلانشهر رشت و شهردار در سفرریاست جمهوری به استان گیلان برای اختصاص این مبلغ به منظور احیاء دو رودخانه تلاش کردند.
وی بیان داشت: جایگاه مدیریت شهری رشت و شرکت آب منطقه ای استان گیلان در احیاء دو رودخانه گوهر رود و زرجوب کجاست؟
این عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت در ادامه از شهردار کلانشهر رشت و معاونت خدمات شهری این برای جمع آوری دکه های غیرمجاز در منطقه زرجوب رشت و ساماندهی بازارچه میرزاکوچک خان در سلیماندارب رشت قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار