کد خبر: ۱۱۰۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲ 18 April 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، دراین پیام آمده است:این نهاد نظامی نماد اقتدار و صلابت نظام اسلامی است و در طول ۴۴ سال گذشته کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است.
این پیام می افزاید: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره سدی در برابر توطئه‌های دشمنان بوده و در سایه دوراندیشی و اقتدار فرمانده کل قوا خوش درخشیده و قدرتمند در برابر هر تنشی ایستاده است.
در ادامه این پیام تاکید شده است: نیرو‌های ولایت‌مدار ارتش در دوران دفاع مقدس با همه توان در بخش‌های دریایی، زمینی و هوایی از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و برای قطع کردن دست متجاوزان از خاک میهن اسلامی حماسه‌های بزرگ و به یادماندنی خلق کردند که همواره بر تارک تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید.
دربخش دیگری از این پیام آمده است: سربازان نظام اسلامی در ارتش با درک وسیع از آموزه‌های دینی و وفاداری و تعهد به ارزش‌ها، توانمندی مهارتی و تخصصی خود در عرصه دفاعی با ایمان و معنویت گره زده‌اند و این مهم عاملی برای اقتدار آنان و هراس دشمن شده است.
این پیام می افزاید: خون بزرگانی همچون شهید صیاد شیرازی که ۲۴ فروردین ماه سالگرد عروج ملکوتی وی بود در رگ‌های ارتش انقلابی و مکتبی جاری است و فرماندهان و نیرو‌های ارتش در رده‌های مختلف، با افتخار ادامه دهنده راه و منش شهدا هستند و تا آخرین قطره خون خود از کیان این مرز و بوم صیانت می‌کنند.
دراین پیام تاکید شده است: ایران اسلامی به برکت وجود نیرو‌های مسلح به‌ویژه ارتش، قدرت مطلق منطقه را دارد و سبزپوشان نظام باید با اتکاء بر داشته‌ها و ظرفیت‌های موجود و تقویت آموزه‌های دینی همواره به فکر پیشرفت این نهاد باشند و با ابداعات در زمینه‌های مختلف جنگی و نظامی، جایگاه خود را هر روز در بین قدرت‌های نظامی دنیا مستحکم‌تر کند.
۲۹ فروردین از سوی امام خمینی(ره) در تقویم جمهوری اسلامی با عنوان «روز ارتش» نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار