فرماندار بافق گفت: مردم نیک اندیش این شهرستان در قالب جشن گلریزان مبلغ 12 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کردند.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹ 26 April 2023

ابوالقاسم دهقان، فرماندار بافق با اشاره به مشارکت مطلوب خیرین نیکوکار برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی اظهار کرد:  با اعلام فراخوان کمک به آزادی زندانیان غیرعمد خیرین نیک اندیش و نیکوکار بافقی با اهداء و جمع آوری این رقم به یاری هموطنان خود شتافتند تا دل خانواده‌های زندانیان غیرعمد را شاد کنند.

وی افزود: مراسم جمع آوری کمک‌های مردمی برای این امر، از طریق اطلاع رسانی در فضای مجازی و نصب بنر در سطح شهر اعلام عمومی شد.

فرماندار بافق تصریح کرد: در این مراسم شهروندان بافقی به نوعی مشارکت همه جانبه داشتند و در این امرخداپسندانه سهیم بودند.

دهقان با بیان این‌که ۱۲ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی در شهرستان جمع آوری شده است، گفت: رقم بدهی افراد زندانی از ۵۰۰ میلیون ریال تا مرز هشت میلیارد ریال متفاوت است.

وی در خصوص چگونگی توزیع مبلغ جمع آوری شده، خاطرنشان کرد: این رقم با مبالغ سایر شهرستان‌ها به صورت متمرکز در مرکز استان به موضوع مذکور اختصاص می یابد.

فرماندار بافق آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد را سدی در برابر بروز آسیب ها و ناهنجاری‌های اجتماعی عنوان  و تأکید کرد: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از فروپاشی ارکان خانواده جلوگیری می‌کند و با آزادسازی سرپرست خانوار به حفظ بنیان خانواده نیز کمک شایانی می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار