مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت:۶ معلم فارس، در لیست ۲۶ نفره معلمان نمونه کشور قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴ 02 May 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ۶ معلم فارسی با کسب امتیازات و شاخص های لازم، جز ۲۶ معلم برتر کشور شدند.

عسکری با بیان اینکه فرایند انتخاب معلم نمونه از دهم اسفندماه پارسال همزمان با سراسر کشور در سراسر استان فارس آغاز شد افزود: بیش از ۷ هزار و سیصد معلم استان فارسی در فرایند انتخاب معلم نمونه شرکت کردند.


وی ادامه داد: در مرحله نخست ۲ هزار و ۸۰۰ معلم بعد از ارزیابی کمیته های انتخاب معلم نمونه هر مدرسه، وارد مرحله منطقه ای شدند.


مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ۲۰۶ معلم از سراسر استان به عنوان منتخبان مرحله منطقه و شهرستان وارد ارزیابی در مرحله استانی شدند که ۱۰ معلم برتر به مرحله کشور راه یافتند و در نهایت نفرات نمونه انتخاب شدند.

 

وی با بیان اینکه امسال دانش آموزان مدارس نیز در انتخاب معلم نمونه مشارکت داشتند افزود: در مرحله مدرسه ای، ۴۵ هزار نفر از دانش آموزان استان با مراجعه به سامانه اینترنتی LTMS به معلمان مورد نظر و علاقه خود رأی دادند.

 

عسکری گفت: ساره صالحی، مسعود نیکونژاد و فاطمه وحیدی؛ آموزگاران دبستان بنی زمانی و شهدای فرهنگی شهرستان لارستان، مجید بابا نظری؛ دبیر دبیرستان متوسطه اول شهید دهقان و خانم زهره رضوی زاده؛ دبیر دبیرستان متوسطه دوره دوم شهیده شیروان هر دو از شهرستان کازرون و زهره شریف زاده؛ آموزگار آموزشگاه غیردولتی شهید راکب شهرستان استهبان معلمان نمونه کشوری از استان فارس هستند.


مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: داشتن مقاله، تألیف کتاب، ارائه طرح درس، ارائه فیلم تدریس حضوری در کلاس و ارائه نمونه تکالیف ارائه شده به دانش آموزان از شاخص های انتخاب معلم نمونه بوده است.

 

داشتن جلوه های معلمی و ایثارگری در زمان تدریس شامل: تدریس در مناطق صعب‌العبور، کمک به دانش آموزان، انجام امور خیریه در مدرسه، داشتن آرای دانش آموزان، آشنایی با اسناد بالادستی، داشتن اقدام پژوهی و درس پژوهی، حضور در همای شهای علمی و آموزشی و تلاش برای به روز رسانی دانش و مهارت های معلمی و آموزش به دیگر همکاران از دیگر شاخص های انتخاب بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار