نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بر ضرورت توجه به ایجاد بستر برای پاسخگویی به شبهات در تالیف کتب درسی دینی در سطح مدارس تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۰۳۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲ 03 May 2023

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در دیدار با معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اظهار کرد: اولویت در آموزش و پرورش معلم است و باید در این خصوص تمام تلاش خود را برای ارتقای شاخص نیروی انسانی و بسترسازی برای توانمند کردن معلمان برای اجرای برنامه‌های تحولی حوزه تعلیم و تربیت به کار بست.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های تبیینی در سطح آموزش و پرورش خوزستان، افزود: تاکنون بالغ بر ۲۵ هزار جلسه تبیینی در سطح مدارس استان خوزستان در راستای تحقق جهاد تبیین برگزار شده است که به حمدالله بازخوردهای خوبی در این خصوص دریافت شده است.

 نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه در تالیف کتب درسی باید به بحث پاسخگویی به شبهات توجه ویژه‌ای شود، گفت: در کتب درسی دینی در سطح مدارس باید به امر بسترسازی برای پاسخگویی به شبهات توجه ویژه‌ای شود.

 وی در پایان گفت: مهمترین اولویت در آموزش و پرورش معلم است و باید از همه ظرفیت‌ها برای تکریم معلم و تجلیل از مقام معلمان بهره برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار