از توانمندی‌های صادراتی فارس در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی رونمایی شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴ 08 May 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی فرصتی برای رونمایی از توانمندی‌های صادراتی فارس است.


مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۳) از ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت در ۱۲ بخش تخصصی در حال برگزاری است.


نهاوندی افزود: این رویداد در ۱۱ گروه کالایی در حال برگزاری است و تولیدکنندگانی از حوزه‌های مواد غذایی، صنعت، لوازم خانگی، چرم، پوشاک نساجی، ساختمان، فرش دستباف، صنایع‌دستی، دارو، تجهیزات پزشکی، شیمیایی، سلولوزی، بهداشتی، معدن، پتروشیمی و خدمات در سالن ۴۱ این نمایشگاه حضور دارند.

این نمایشگاه با حضور بیش از هزار تاجر و بازرگان و ۶۴ هیات تجاری و بازرگانی از کشور‌های دنیا که علاقه‌مند به برقراری ارتباط با جمهوری اسلامی ایران هستند برگزار شده است.


هدف این نمایشگاه ایجاد بازار‌های صادراتی جهانی با تمرکز بر شرق آسیا، اوراسیا، آفریقا و آمریکای لاتین و تنوع بخشی به کالا‌های صادراتی کشور جهت افزایش ضریب تاب آوری اقتصادی کشور است.


مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس افزود: این‌نمایشگاه با حضور بیش از ۷۰۰ شرکت در فضایی بالغ بر ۵۰ هزار متر مربع در ۱۵ سالن نمایشگاهی برپا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار