فاطمه کشاورز بانوی افتخار آفرین مرودشتی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا صاحب ۲ گردن آویز برنز شد
کد خبر: ۱۱۰۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸ 16 May 2023

تابناک فارس به نقل از شیرازه:  فاطمه کشاورز در حرکت ۲ ضرب ابتدا وزنه ۱۰۵ کیلو گرمی را بالای سر برد و سپس با انتخاب وزنه ۱۰۹ کیلوگرمی موفق شد این وزنه هم مهار کند اما در حرکت سوم وزنه ۱۱۳ کیلوگرمی را نتوانست بالای سر ببرد و در نهایت هم در مجموع ۱۹۴ کیلوگرم با ۲ نشان برنز آسیا که برای نخستین بار کسب کرد، به کار خود پایان داد. ‌
در این حرکت آنوجین گانزوریگ از مغولستان نشان طلا گرفت ،‌مدین آمانوا از ترکمنستان صاحب مدال نقره شد و فاطمه کشاورز هم از ایران مدال برنز به خود اختصاص داد.

سرکارخانم فاطمه کشاورز بانوی محجبه و افتخار آفرین مرودشتی با استقبال مسئولین و جمعی از ورزش دوستان به شیراز بازگشت و در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز مورد استقبال ویژه قرارگرفت .

از این بانوی محجبه ورزشکار در شهرستان مرودشت طی مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار و رییس اداره ورزش وجوانان این شهرستان تجلیل بعمل آمد.

شهرستان مرودشت از دیرباز تاکنون یکی از قطب‌های وزنه برداری در کشور و استان فارس محسوب می‌شود که ملی پوشان زیادی را در این رشته سخت که به عنوان پولاد سرد شهرت دارد، همواره مطرح کرده است.
عباس نجاتی، داریوش نجاتی، لهراسب بهروزی، حسن عمادی، سجاد بهروزی، جابر بهروزی، میلاد ارونگی، حمیدرضا زارع، میثم زارع و محمدرضا زارعی پولاد مردان این شهرستان هستند که افتخارات بزرگی را در عرصه رقابت‌های آسیایی، جهانی و کشور به ارمغان آوردند هم اینک هم فاطمه کشاورز از این شهرستان نشان برنز آسیا گرفت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار