مدیرعامل سازمان شرکت فرودگاه ها و ناوبری ایران از افتتاح فرودگاه در شمال استان فارس تا پایان سال ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸ 11 June 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: سیدی مدیر عامل سازمان شرکت فرودگاه ها و ناوبری ایران خبر داد: ما مصمم هستیم فرودگاه شمال فارس، تا پایان ۱۴۰۳ با نام رسمی فرودگاه شمال فارس افتتاح و در اختیار مردم قرار گیرد.

مسلم صالحی نماینده مردم اقلید و سرحد چهاردانگه با حمیدرضا سیدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان فرودگاه های کشور دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم شهرستان اقلید گفت: در جلسه بسیار خوبی که با مهندس سیدی پیرامون فرودگاه شمال فارس داشتیم قول داده شد که این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

وی با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای افتتاح این فرودگاه اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده توسط شرکت فرودگاه ها امسال فنس کشی محوطه فرودگاه و آماده سازی باند پرواز انجام خواهد شد و ساختمان ها و برج مراقبت هم تا پایان ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.

مسلم صالحی افزود: در این رابطه باید از تلاش های دکتر رحیم زارع نماینده مردم شهرستان آباده،خرمبید،بوانات وسرچهان بابت پیگیری هایی که در ۳ دوره متوالی نمایندگی شان در مجلس جهت راه اندازی فرودگاه داشته اند تشکر کنم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: یکی از مسائلی که باعث توسعه بیش از پیش منطقه شمال فارس که حقیقتا سرشار از منابع خدادای و فرصت های بیشمار پیشرفت و توسعه هست،راه اندازی فرودگاه شمال فارس است.

صالحی اظهار امیدواری کرد با راه اندازی فرودگاه شمال فارس در بخشی از اراضی اقلید،تکمیل راه آهن یزد اقلید یاسوج،تکمیل جاده طریق الرضا بتوانیم شاهد تسریع در توسعه شهرستان اقلید در حوزه های گردشگری،سرمایه گذاری و علمی و آموزشی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار