مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد خبر داد؛
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد گفت: طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد با هدف اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری با شعار «مسجد، کانون نشاط» در یزد اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳ 13 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محسن رستگاری در نشست توجیهی طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد یزد که با حضور رابطین خواهر این کانون‌ها برگزار شد، گفت: طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد با هدف اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری با محوریت مساجد با شعار «مسجد، کانون نشاط» اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح از ابتدای تابستان آغاز می‌شود و تا پایان این فصل ادامه دارد و کانون‌های مساجد می‌توانند در قالب طرح ملی بچه‌های مسجد و فهما فعالیت‌های خود را بارگذاری کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد ادامه داد: هدف از اجرای طرح اوقات فراغت فعالیت‌های کانون‌ها با محوریت مساجد و جذب جوانان و نوجوانان به کانون‌ها است.

رستگاری ادامه داد: ما نیز در استان یزد سعی کرده‌ایم با استفاده از ظرفیت‌های مختلف در کانون‌ها این برنامه‌ها را دنبال کنیم.

وی همچنین در این نشست با اشاره به طرح مساجد، پایگاه‌های قرآنی گفت: کانون‌های مساجد می‌توانند در این طرح شرکت کنند و فعالیت‌های قرآن و کرسی‌های تلاوت خود را اجرایی کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد گفت: طرح‌های مختلف ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد شامل طرح قرآنی مدهامتان، طرح اوقات فراغت و... در حال اجرا است که کانون‌های مساجد می‌توانند با مراجعه به کانال اطلاع‌رسانی رویداد بچه‌های مسجد در ایتا از جزئیات آن باخبر شوند.

همچنین در این نشست بندگار مسئول مجمع خیرین بیت الشهدا استان یزد نیز حضور داشت که با اشاره به ظرفیت کانون‌های مساجد گفت: ما باید از این ظرفیت در راستای تعالی مساجد و همچنین فعالیت‌های قرآنی استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار